اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

عمران و آبادانی کشور به سمت ‌روستاها روانه شده است

امام جمعه کوهبنان با اشاره به افتتاح پروژه‌های مهم در هفته دولت گفت: امکانات امروز به سمت و سوی روستاها و شهرهای کوچک روانه شده تا پیشرفت و آبادانی در تمام نقاط کشور صورت پذیرد‌.

عمران و آبادانی کشور به سمت ‌روستاها روانه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا صبح امروز در جمع اعضای شورای اداری شهرستان کوهبنان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در زمان حکومت پهلوی مردم نقش چندانی در انتخاب دولت و دولتمردان ‌نداشتند و رژیم هر شخصی که منافع آنان را برآورده می‌کرد در رأس امور قرار می‌داد.

وی ابراز داشت: در زمان پهلوی دولت با تمام وجود در اختیار رژیم بود و تنها به خواسته‌های آنان فکر می‌کرد و بیشتر امکانات و خدمات رفاهی‌، درمانی و ورزشی در اختیار گروه خاصی بود، لذا شاهد امضای قراردادهای نگین و خیانت‌ به کشور و منافع ملی هستیم‌.

صالح‌نیا افزود: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز دولتمردان از جنس مردم هستند و خود را خادم ملت می‌دانند و تمام تلاش‌ را برای عمران و آبادانی کشور همچنین فراهم کردن رفاه و آسایش مردم صرف می‌کنند.

وی تصریح کرد: در هفته دولت مردم شاهد افتتاح پروژه‌های مهم و بزرگ در سراسر کشور هستند به گونه‌ای که بر‌خلاف دوران گذشته این امکانات امروز به سمت و سوی روستاها و شهرهای کوچک روانه شده تا پیشرفت در تمام نقاط کشور صورت پذیرد‌.

‌منصور متقی فرماندار کوهبنان در دیدار با امام جمعه کوهبنان به مقایسه فعالیت‌های انجام شده در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کوهبنان اشاره کرد و بیان داشت: گسترش فضاهای ورزشی‌، مذهبی‌، آموزشی و دانشگاهی‌، درمانی‌، مخابرات‌، راه‌های ارتباطی و ... بیانگر این واقعیت است‌ که طی 34 سال گذشته تمام دولت‌ها برای عمران و آبادانی کشور گام برداشته‌اند‌.

وی اظهار داشت: در گذشته بخش عمده‌ای از امکانات درمانی‌، تفریحی‌، رفاهی و آموزشی در اختیار درباریان و نزدیکان آنان قرار داشت و مردم در روستاها و مناطق دور افتاده از حداقل امکانات بهره‌مند بودند.

متقی تصریح کرد:‌ به لطف خداوند و در سایه ولایت و رهبری همچنین وسعت دید و تلاش خستگی‌ناپذیر دولتمردان امروز بیشترین امکانات روانه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شده ‌است‌. 

انتهای پیام/80012/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول