اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شبکه روشنایی معابر دیلم به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته دولت پروژه روشنایی خیابان 30 متری بسیجیان و یک کیلومتر شبکه روشنایی معابر دیلم به بهره‌برداری رسید.

شبکه روشنایی معابر دیلم به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم صبح امروز در این آیین با تقدیر و تشکر از مدیریت برق و سایر همکاران گفت: ان‌شاءالله این پروژه برای مردم دیلم مفید و با خیر و برکت باشد.

عبدالحسین گرشاسبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای دولت افزود: آن چیزی که باید مورد توجه قرار بگیرد اجرای به نحو احسن پروژه‌ها، واگذاری و خدماتی است که بعد از واگذاری پروژه‌ها ارائه می‌شود.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دیلم نیز در این آیین گفت: این پروژه جزو پروژه‌هایی بوده که با دست خالی و بدون پرداخت وجهی به بهره‌برداری رسیده است.

عبدالرضا علی‌نیا ضمن تقدیر از خدمات خوب مدیریت و پرسنل برق دیلم در بارندگی‌ها و سیل سال گذشته افزود: پروژه‌های برق ارتباط مستقیم با رفاه و آسایش عامه مردم دارد و هر پروژه‌ای که در برق بهره‌برداری و کلنگ زنی شود، مستقیماً سطح رفاه، آسایش و زندگی مردم را بهبود می‌بخشد.

وی با اشاره به اهتمام و اهمیت ویژه‌ این پروژه اذعان داشت: امیدواریم که امسال کمبود نقدینگی و کسری بودجه جبران شود و مجموعه مدیریت برق شهرستان بتوانند با دست پر گام‌های بلندتری در خدمت رسانی به مردم بردارند.

مدیر اداره برق دیلم نیز در این آیین گفت: طرح روشنایی خیابان 30 متری بسیجیان با 75 پایه چراغ به علاوه یک کیلومتر روشنایی معابر در مجموع با اعتبار یک‌هزار و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرستان اجرا شده است.

سید اسدالله موسوی افزود: طول مدت اجرای این طرح برق رسانی سه ماه بوده و توسط پیمانکار خصوصی اجرا شده است.

وی بیان داشت: مدیریت برق دیلم با وجود کمبود اعتبارات عمرانی بی وقفه پروژه‌های برق رسانی را با جدیت پیگیری کرده و لحظه‌ای در خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان دیلم کوتاهی نمی‌کند.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول