اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت انجام گرفت

بهره‌برداری از 3 پروژه برق رسانی در مانه و سملقان

مدیر توزیع برق مانه و سملقان گفت: سه پروژه برق‌رسانی و اصلاح شبکه در شهرستان مانه و سملقان به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار و امام‌جمعه این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 3 پروژه برق رسانی در مانه و سملقان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، مجید زاهدی‌نیا اظهار کرد: مراسم رسمی بهره‌برداری از پروژه برق‌رسانی به مسکن مهر شهر آشخانه با حضور تنی چند از مقامات شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برای این پروژه 2 هزار و 350 متر شبکه فشار ضعیف احداث و 2 دستگاه ترانس 200KVA  و یک دستگاه ترانس 100KVA  نیز نصب شده است.

زاهدی‌نیا اعتبار این پروژه را یک میلیارد و 250 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: همچنین مقارن با همین هفته دو پروژه دیگر نیز در شهرستان مانه و سملقان افتتاح خواهد شد.

وی احداث شبکه برق برای متقاضیان روستایی به ارزش 680 میلیون ریال و ترمیم و اصلاح شبکه‌های فرسوده برق شهرستان مانه و سملقان به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال را از جمله این پروژه‌ها برشمرد.

مدیر توزیع برق مانه و سملقان یادآور شد: هزینه‌های 2 پروژه اخیر یاد شده از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان تأمین شده است.

انتهای پیام/63002/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول