اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 14 پروژه برق‌رسانی در فارس

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: در هفته دولت امسال 14 پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد و50 میلیون تومان در استان‌های فارس و بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 14 پروژه برق‌رسانی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا مشفقیان عصر امروز در حاشیه بازدید استاندار فارس از طرح‌های برق‌رسانی طی سخنانی اظهار داشت: شرکت برق منطقه‌ای فارس در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف وزارت نیرو کوشیده است با تمام توان و امکانات خود نسبت به احداث و گسترش تاسیسات و تجهیزات صنعت برق برای دستیابی به برق پایدار و مطمئن در استان‌های فارس و بوشهر گام‌های اساسی بردارد.

وی اضافه کرد: اجرای خط نیریز - استهبان در پست ایج، مدار دوم کابل امیرکبیر شیراز، ورود و خروج خط 66 کیلوولت فسا، دانشگاه آزاد نیریز، خطوط دومداره مشبک به طول 20 کیلومتر، اجرای عملیات احداث یک مدار کابل به طول 3 کیلومتر و خط دومداره 66 کیلوولت مشبک به طول یک کیلومتر از جمله فعالیت‌های این شرکت بوده است.

این مسئول افزود: افزایش ظرفیت پست آزاد بوشهر، احداث پست 132، 400 کیلوولت کنگان، توسعه ایستگاه 66 کیلوولت کوار، توسعه ایستگاه 66 کیلوولت بابا حاجی و آغاز عملیات اجرایی پست موقت 132 کیلوولت کنگان 2، با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان قسمتی از پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت سال جاری است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس تعداد پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در هفته دولت در استان فارس، 12 پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 150 میلیون تومان برشمرد.

انتهای پیام/2448/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول