اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه جشنواره شهید رجایی مطرح شد

سخت‌ترین روز کاری استاندار هرمزگان

استاندار هرمزگان در حاشیه برگزاری جشنواره شهید رجایی از «سخت‌ترین روز کاری» خود حرف زد.

سخت‌ترین روز کاری استاندار هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی سه‌شنبه شب در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی هرمزگان پیرامون جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: اگر چند دستگاه در این جشنواره به عنوان نمونه و برتر انتخاب می‌شوند این بدان معنا نیست که سایر دستگاه‌ها فعال نبوده‌اند.

وی افزود: هدف از تعیین و معرفی دستگاه‌های برتر و نمونه در واقع عمق‌بخشی به مولفه‌های مدیریتی است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یکی از سخت‌ترین روزها برای من روز برگزاری جشنواره شهید رجایی است چرا که از بین این همه دستگاه فعال و پویا، مجبوریم تنها نام چند دستگاه را بخوانیم و معرفی کنیم.

این مسئول همچنین به «شاخص‌های دولت اسلامی در نظام اسلامی» اشاره و افزود: دولت اسلامی با سایر دولت‌ها در کشورهای دیگر وجوه تمایزی دارد که برای رسیدن به اهداف هر یک از مدیران وظایفی دارند.

عزیزی با بیان اینکه حکومت اسلامی در برابر دین مردم مسئول است، یادآور شد: اگر حکومتی برای اقامه دین خدا تلاش نکند باید در درگاه خداوند پاسخگو باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ما دنبال شعاری جز احیای شعارهای انقلاب اسلامی و اسلام نیستیم.

وی ادامه داد: اینکه خود را موظف به حمایت از مظلومان سراسر جهان می‌دانیم و همچنین مردم‌داری از دیگر ویژگی‌های دیگر دولت اسلامی است.

این مسئول یادآور شد: شهید رجایی همواره می‌گفت که باید از جنس مردم و برای مردم باشیم. اگر مردم یک لحظه حمایت خود را از مسئولان قطع کنند، هیچ جایگاهی برای مسئولان وجود نخواهد داشت.

عزیزی اضافه کرد: مردم در نظام اداری اسلامی آنقدر مهم هستند که از آنها با عنوان اربان رجوع یاد می‌شود.

وی بیان شاخص‌های دولت اسلامی، مقابله با فساد و زیاده‌خواهی به عنوان دیگر شاخصه‌ها و اهداف اینگونه دولت‌ها نام برد و متذکر شد: با دقت در سیره و زندگی ائمه اطهار و پیامبر درمی‌یابیم که اراده مبارزه با فساد در راس تمام امور و اراده‌ها بوده است.

استاندار هرمزگان در پایان اذعان داشت: در نظام اسلامی، دولت حامی مظلومان است و امر وحدت یک موضوع اساسی در دولت و نظام اسلامی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/88001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول