اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

دخالت دادن مردم در اداره روستاها مبدا رسیدن به جامعه مدنی است

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: برای رسیدن به جامعه مدنی باید با ارائه الگوی مناسب و با دخالت دادن اراده مردم در اداره روستا به این مهم دست یافت.

دخالت دادن مردم در اداره روستاها مبدا رسیدن به جامعه مدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، عیسی هاشمی شامگاه امروز در حاشیه سفر به این شهرستان و افتتاح چند طرح عمرانی در سخنانی گفت: امروز و بیش از هر زمان دیگری دشمنان به دنبال تضعیف عقبه‌های فکری و ایمانی ملت ایران و امت اسلام هستند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به فتنه‌انگیزی‌های غرب در منطقه تصریح کرد: ایجاد فتنه در کشورهای خاورمیانه و از جمله مصر و سوریه نیز در راستای تضعیف عقبه‌های فکری و ایمانی ملت‌ها است.

وی در این مورد اضافه کرد: ملت ایران همواره با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از گردنه‌های سخت گذر کرده است و امروز هم با نگاه و حرکت در مسیر منویات رهبر انقلاب بر دشمنان پیروز خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود روستاها را مبدا نگاه آرمانی جامعه مدنی دانست و تاکید کرد: برای رسیدن به جامعه مدنی باید با ارائه الگوی مناسب و با دخالت دادن اراده مردم در اداره روستا به این مهم دست یافت.

وی بر بلوغ فکری وضعیت شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: امروز و با روی کار آمدن شوراهای دور چهارم بلوغ ارادی و فکری در اداره روستا و شهر تبلور یافته است و اشتباه در اداره جامعه قابل قبول نیست.

هاشمی شوراها را برآمده از نظرات، نیازها و رای مردم دانست و ابراز داشت: شوراها باید با در نظر گرفتن وضعیت موجود روستا و همچنین با نگاه آرمانی و توسعه انتظاری در راستای پیگیری مطالبات مردم حرکت کنند.

انتهای پیام/86021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول