اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور:

مسئله قدس به سرنوشت همه ملت‏های جهان گره خورده است

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور گفت: مسئله قدس به سرنوشت همه ملت‏های جهان گره خورده است و ملت‏های مسلمان در این میان جایگاه ویژه‏ای دارند.

مسئله قدس به سرنوشت همه ملت‏های جهان گره خورده است

حجت‏الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‏علی‏اکبری امروز با قدردانی از حضور پرشور مردم بام ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: امسال روز قدس از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ خوشبختانه روز قدس به نقطه عطفی در تحولات ایران اسلامی و جامعه جهانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به آثار فوق‏العاده‏ای که این روز جهانی از خود به جای می‏گذارد، بیان داشت: هر روز که می‏گذرد، اهمیت مسئله قدس و فلسطین برای ملت‏های جهان بیشتر آشکار می‏شود.

حضور در راهپیمایی امروز مبتنی بر درک عمیق اسلامی بود

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور با اظهار خشنودی از حضور پرشور و معنوی مردم شهرستان دماوند در این راهپیمایی آن هم بعد از شب‏های قدر گفت: مردم مجدداً این روز بزرگ را به رخ جهان کشیدند.

حاج‏علی‏اکبری ابراز امیدواری کرد؛ این حضور مبتنی بر درک عمیق اسلامی و ایمان به آرمان‏های بزرگ الهی باشد و تأثیر فوق‏العاده‏ای در خنثی کردن توطئه‏های دشمنان و امیدبخشی به جبهه مقاومت بگذارد.

وی با اشاره به اوضاع خاص سوریه تصریح کرد: حمایت‏های مسلمانان باید باعث شود چه برادرانی که در حزب‏الله لبنان و فلسطین مقاومت می‏کنند و چه کسانی که در سوریه ایستاده‏اند، دلگرم‏تر شوند و راه خود را با انگیزه ادامه دهند.

هیبت عمومی مسلمین باعث می‏شود تا دشمن دلش بلرزد

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور خاطرنشان کرد: وقتی اجماع اسلامی در سراسر جهان شکل گیرد و همه علیه اسرائیل فریاد بکشند، امواجش به کسانی که در خط مقاومت هستند، امید بیشتری می‏دهد.

حاج‏علی‏اکبری ادامه داد: هیبت عمومی مسلمین باعث می‏شود تا دشمن دلش بلرزد و این‏ چنین خداوند تبارک و تعالی، قدرت خود را به وسیله انسان‏های مؤمن به رخ دشمن می‏کشد.

وی مسئله قدس را هم مسئله اسلامی، هم انقلابی، هم انسانی و هم ملی دانست و افزود: قدس هم در آرمان اسلامی و انقلابی ماست و هم عمق استراتژیک جمهوری اسلامی محسوب می‏شود و ماجرای فلسطین نقطه ثقل امنیت ملی ایران است.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور گفت: این حضور آثار بسیار زیادی خواهد داشت و روح امام راحلمان را که تدبیر حکیمانه‏ای در این زمینه داشتند و روح شهدا را شاد خواهد کرد.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول