اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دماوند:

کیفیت نان در دماوند مطلوب نیست/ نمایشگاه پاییزه در بام ایران برپا می‏شود

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه کیفیت نان در دماوند مطلوب نیست، از برپایی نمایشگاه پاییزه در بام ایران خبر داد.

کیفیت نان در دماوند مطلوب نیست/ نمایشگاه پاییزه در بام ایران برپا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی علی‏محمدی صبح امروز در جلسه‏ای با شماری از مدیران اقتصادی شهرستان دماوند در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، با تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: با آغاز به کار دولت جدید، نمایه امیدی در زندگی آحاد جامعه درخشیدن گرفته است.

وی گفت: آن‏طور که مسئولان و وزرای جدید دولت اعلام می‏کنند، بناست تا در وهله نخست جلوی تورم گرفته شود.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند افزود: همچنین قرار است طی یک برنامه کوتاه‌مدت، وضعیت معیشت افراد بهبود یابد و کاهش قیمت‏ها را شاهد باشیم.

علی‏محمدی خاطرنشان کرد: در شهرستان دماوند، تلاش مسئولان بر تأمین رضایت عموم مردم است.

وی تصریح کرد: در این راستا، آحاد دستگاه‏های اجرایی و نظارتی شهرستان دماوند باید نسبت به انجام وظایف و مأموریت‏های محوله کوشا باشند و به خصوص دستگاه‏های دست‏اندرکار قیمت کالاها باید حضوری پررنگ داشته باشند.

معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند یادآور شد: این امر با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید باید شکل جدی‏تری به خود بگیرد و کنترل‏ها و نظارت‏ها دقیق‏تر شود.

علی‏محمدی از آغاز برپایی نمایشگاه 10 روزه پاییزه عرضه مستقیم کالاها در شهرستان دماوند از 15 شهریور ماه خبر داد و بیان داشت: این نمایشگاه با هدف دسترسی آسان و ارزان‏تر کالاها به خصوص نوشت‏افزار و پوشاک دانش‏آموزان برگزار می‏شود.

وی از سیر نزولی کیفیت نان شهرستان دماوند ابراز نارضایتی کرد و مسئولان و متولیان امر را به جدیت و اهتمام بیشتر در این زمینه توصیه کرد.

انتهای پیام/2568/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول