اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان خاش

نمایشگاه دستاوردهای دولت گشایش یافت

فرماندار خاش گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با هدف ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی شهرستان خاش به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

نمایشگاه دستاوردهای دولت گشایش یافت

علیرضا شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت در قالب نمایشگاهی به معرفی فعالیت‌های ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف اجرایی این شهرستان پرداخته شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه  که در محل اداره ارشاد اسلامی خاش دایر شده، خدمات انجام شده در این شهرستان با نصب پوستر، بنر و تراکت و عکس به نمایش گذاشته شده است.

شهرکی گفت: این نمایشگاه تا پایان هفته دولت برای عرضه دستاوردها و برنامه‌های ارگان‌های دولتی در شهرستان خاش فعال است و شهروندان خاشی می‌توانند برای بازدید به محل نمایشگاه که در ساختمان اداره ارشاد اسلامی خاش قرار دارد مراجعه کنند.

وی از ‌بهره‌برداری ‌‌47 پروژه همزمان با هفته دولت در این ‌‌شهرستان‌ خبر داد و گفت: این پروژ‌ه‌ها با ‌‌صرف اعتبار ‌‌54 میلیارد ریال اجرا شده است.

این مسئول افزود: این پروژه‌ها ‌در حوزه‌های ‌عمرانی، خدماتی، کشاورزی، دامی، آموزشی، راه روستایی، برق‌رسانی و غیره در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح ‌می‎شود.

فرماندار خاش بیان داشت: تاکنون تعدادی از این پروژه‌ها افتتاح شده و تا پایان هفته دولت نیز سایر پروژه‌ها ‌مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/75004/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول