اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 5 دانشگاه آزاد اسلامی:

دهه چهارم فعالیت دانشگاه آزاد دهه کیفی‌سازی است

دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دهه چهارم فعالیت دانشگاه آزاد دهه کیفی‌سازی است.

دهه چهارم فعالیت دانشگاه آزاد دهه کیفی‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عباس ملک‌حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اراک، اظهار داشت: شورای مشترک مناطق 5 و 23 دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های لرستان، مرکزی و همدان در مجتمع فرهنگی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اراک واقع در رامسر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای مشترک مناطق 5 و 23 دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ششم و هفتم شهریورماه در مجتمع فرهنگی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در رامسر برگزار می‌شود، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سه دهه از فعالیت ‌خود را پشت سر نهاده و وارد دهه چهارم فعالیت خود شده که این دهه به دهه کیفی اختصاص داده شده است.

دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با توجه به قرار گرفتن در دهه کیفی‌سازی، شورای مشترک مناطق 5 و 23 دانشگاه آزاد اسلامی با هدف استفاده از پیشنهادها، نظرات و تجربیات روسای واحدها و مراکز دانشگاهی به لحاظ اشتراکات و هم‌افزایی علمی، پژوهشی و فرهنگی مناطق 5 و 23 برگزار خواهد شد.

ملک‌حسینی بیان کرد: شورای مشترک مناطق 5 و 23 دانشگاه آزاد اسلامی در قالب چهار کمیسیون آموزش، کمیسیون پژوهش، کمیسیون فرهنگی و دانشجویی و کمیسیون اداری و مالی و عمرانی به بررسی مسائل می‌پردازد.

وی ادامه داد: بررسی شاخص‌های پیشنهادی به منظور کیفیت ‌بخشی به فعالیت ‌آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها، شاخص‌های ارزیابی آموزشی، بررسی چگونگی راه‌اندازی دفاتر سنجش و نظارت حوزه معاونت آموزشی در استان‌ها, برنامه‌ریزی شروع سال تحصیلی جدید و بررسی راهکارها از اهم مواردی است که در کمیسیون آموزش بررسی خواهد شد.

دبیر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در کمیسیون پژوهش نیز مشارکت در تأسیس پژوهشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی، آزمایشگاه‌های پژوهشی، هسته‌های پژوهشی، مشارکت در تأسیس مراکز رشد و پارک‌های علم و فن‌آوری و شرکت‌های دانش بنیان، سامان بخشی امور پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، بررسی موانع و ارائه پیشنهادها به منظور جذب 6 درصد بودجه پژوهشی واحد‌ها و مراکز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ملک‌حسینی ابراز داشت: در کمیسیون فرهنگی و دانشجویی بررسی شیوه‌های ارتقاء کیفیت مسابقات و فعالیت‌های ورزشی، تشریح آخرین وضعیت نقشه جامع فرهنگی مناطق 5 و 23، چگونگی بسط و گسترش شورای هم‌اندیشی استادان در واحدها و بررسی شیوه‌های برنامه‌ریزی فرهنگی در واحدهای دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت : بررسی شیوه‌های متنوع‌ سازی درآمدها، پایش برنامه پنج‌ ساله واحدها و مراکز دانشگاهی، بررسی بخشنامه کنترل هزینه‌ها و بررسی سیاست‌های عمرانی در برنامه پنجم نیز از مواردی است که در کمیسیون اداری و مالی و عمرانی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/87001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول