اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 24 دانشگاه آزاد اسلامی:

تعامل سازنده محور فعالیت‌های منطقه 24 دانشگاه‌ آزاد است

رئیس منطقه 24 دانشگاه آزاد اسلامی تعامل سازنده را محور فعالیت‌های منطقه 24 دانشگاه‌های آزاد اسلامی معرفی کرد.

تعامل سازنده محور فعالیت‌های منطقه 24 دانشگاه‌ آزاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مرتضی موسی‌خانی ظهر امروز در دیدار مسئولان و معاونان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان قزوین به مشکلات پیش روی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین پرداخت و مشکلات مالی، کاهش دانشجو و کمبود امکانات در برخی واحدها و مراکز را جزو مسایل در واحد‌های دانشگاهی آزاد برشمرد.

این مسئول ارشد دانشگاهی ادامه داد: البته تعدد مشکلات به این معنا نیست که مسئولان و زحمت‌کشان حوزه دانشگاهی دست تلاش و کوشش برای رفع مضعلات دارند چراکه تمام متولیان دانشگاه‌ها خود را خدمتگزار جوانان جویای علم دانسته و تمامی فکر و توان خود را معطوف خدمت به آینده‌سازان کشور می‌کنند.

موسی‌خوانی ارتقای سطح علمی، تربیت جوانان، علم‌آموزی دینی، تقویت روحیه و باورهای دینی، ایجاد روحیه امید، ارتقای جامعه و آبادانی را جزو اهداف تحصیل در محیط‌های دانشگاهی برشمرد.

رئیس منطقه 24 دانشگاه آزاد اسلامی سهولت، سرعت، ارتباطات و دیدارهای سریع و چهره به چهره را جزو ثمرات اتخاذ ساختارهای مبتنی بر محیط جغرافیایی دانست و تصریح کرد: توجه به این موضوع سبب می‌شود تا با شناخت و تعامل بیشتری کارها را پیش برده و مشکلات واحدها را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه همفکری و تعامل سازنده همراه با منطق‌گرایی باید محور فعالیت‌های واحد‌های دانشگاه آزاد باشد، تصریح کرد: حرکت بر اساس مشی همفکری و تعامل سازنده تقویت علمی استان و کشور را رقم زده و سبب توسعه می‌شود.

موسی‌خانی با بیان اینکه منطقه 24 با تلاش و کمک تمام کارکنان باید به پایلوت دیگر مناطق دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل شود، ابراز داشت: منطقه 24 دانشگاه آزاد اسلامی باید در تمامی حوزه‌ها فعال و الگوی دیگر مناطق دانشگاه آزاد اسلامی کشور باشد.

رئیس منطقه 24 دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دست‌یابی به این مهم و تبدیل این منطقه به پایلوت کشور قطعا در سایه اتحاد، همدلی و با تلاش رؤسای واحدها، معاونان و کمک تمام استادان، کارمندان و مسئولان استان قزوین امکان‌پذیر می‌شود.

گفتنی است امام جمعه موقت شهرستان تاکستان به همراه رؤسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحدهای تاکستان، بویین زهرا و شال نیز در حاشیه این نشست سخنانی را پیرامون اهمیت راه‌اندازی منطقه 24 در استان قزوین و توانمندی‌های ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ایراد کردند.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول