اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار همدان

گاز به خانه‌ روستاییان همدان رسید/ 14میلیارد و 558 میلیون ریال هزینه شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به چهار روستای همدان گفت: این عملیات در روستا‌های شیرین‌آباد، آق‌دره، دیزج و راهجرد انجام گرفت.

گاز به خانه‌ روستاییان همدان رسید/ 14میلیارد و 558 میلیون ریال هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان در چهارمین روز از هفته دولت در همدان هشت پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 408 میلیون ریال در شهر قهاوند با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان و فرماندار شهرستان همدان افتتاح شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم افتتاح هشت پروژه عمرانی شهر قهاوند خدمت‌رسانی به مردم را افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: خدمات ارائه شده امروز در سایه زحماتی است که شهیدان رجایی و باهنر در ابتدای انقلاب اسلامی پایه گذاری کردند.

*دولت‌های نهم و دهم در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بودند/ادامه خدمت‌رسانی در دولت تدبیر انجام می‌گیرد

وی با اشاره به اینکه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر یک از دولت‌ها خدمات خوبی را به مردم ارائه کردند،افزود: در بین این دولت‌ها، دولت‌های نهم و دهم در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بودند و خدماتی چون بهبود وضعیت راه‌ها و اختصاص امتیاز برق، آب و گاز به سراسر ایران از این جمله است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان ادامه داد: امیدورایم خدمت‌رسانی در دولت تدبیر و امید بیش از پیش ادامه یابد و خدمات مفیدی به مردم ارائه شود.

*عملیات گازرسانی به چهار روستا با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 558 میلیون ریال

وی با اشاره به عملیات گازرسانی در چهار روستای شهرستان همدان ادامه داد: این عملیات در روستا‌های شیرین‌آباد، آق‌دره، دیزج و راهجرد انجام گرفت.

قاسمی‌فرزاد اذعان کرد: عملیات گازرسانی به این چهار روستا با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 558 میلیون ریال با 327 انشعاب صورت گرفت.

وی ادامه داد: در مجموع 29 هزار و 800 متر شبکه تغذیه و توزیع گاز برای رساندن انشعاب به این چهار روستا استفاده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان یادآور شد: گازرسانی به این روستا از سال 89 آغاز شده و در شهریور امسال نیز به اتمام رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند، گفت: هفته دولت فرصتی است تا خدمات یک‌ساله دولت اطلاع‌رسانی شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در استان همدان بالغ بر یک‌هزار و 100 روستا وجود دارد، افزود: همه روستاییان همدان از خدمات آب، برق، گاز، راه آسفالت و مخابرات بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به ضرورت آموزش برای مقابله با خطراتی که ممکن است بر اثر بی‌احتیاطی در مصرف گاز صورت گیرد، بر لزوم مصرف بهینه این مواهب تأکید کرد.

 *گاز رسانی به روستای شیرین آباد با اعتبار 4 میلیارد و 488 میلیون ریالی

بخشدار قهاوند نیز در ادامه اظهار داشت: روستای شیرین‌آباد آخرین روستای شهرستان همدان و هم مرز با استان مرکزی است که امروز از نعمت گاز برخوردار شد.

وجیه‌الله محمدی‌هنرمند ابراز داشت: هزینه گازرسانی به شیرین‌آباد چهار میلیارد و 488 میلیون ریال بوده و از سال 81 بهسازی روستایی،خدمات مخابرات و گازرسانی و ایجاد خانه عالم در این روستا مورد توجه قرار گرفت.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه سال گذشته نیز 16 کیلومتر راه روستایی در قهاوند بهره‌برداری شد، ابراز امیدواری کرد با افزایش خدمات ارائه شده دولت بتواند روستا‌ها را به همه امکانات و وسایل مورد نیاز تجهیز کند.

انتهای پیام/89007/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول