اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز از هفته دولت

استاندار سیستان و بلوچستان از روند احداث پارک سرداران شهید زاهدان بازدید کرد

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان زاهدان از روند احداث پارک سرداران شهید زاهدان بازدید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان از روند احداث پارک سرداران شهید زاهدان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم ناروئی ظهر امروز در بازدید از روند اجرای این پروژه اظهار داشت: پارک سرداران شهید به مساحت 5/8 هکتار در محل تقاطع سرداران شهید و بلوار انقلاب روبروی ترمینال جدید در حال احداث است.

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این پارک دارای امکانات و فضاهای مختلفی مانند آبنما، آلاچیق و فضاهای تفریحی برای استراحت شهروندان است.

وی ادامه داد: این پارک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان در حال احداث بوده که پیش بینی می‌شود تا پایان این پروژه مبلغ ذکر شده افزایش خواهد یافت.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کمپینگ‎های مسافر، سرویس‎های بهداشتی، آمفی تئاتر روباز در محوطه، بازارچه صنایع دستی و کتابخانه از جمله امکاناتی هستند که در این مجموعه تفریحی، ساخته خواهند شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در طراحی این پارک، زمین‎های ورزشی روباز ویژه بازی کودکان، مجموعه ورزشی سرپوشیده، رستوران، چایخانه و نمازخانه در نظر گرفته شده است.

ناروئی گفت: در اجرای پروژه‌ها هیچ گاه نباید دقت در کار را فدای سرعت کنیم، از این رو مسئولان باید همیشه در کارها دقت و سرعت را در کنار هم، مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول