اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

استقرار شورا در عمارت شهرداری موقتی است

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: استقرار شورا در عمارت شهرداری و محل موزه شهر درست نیست و ظرف یک یا دو ماه دیگر باید عمارت شهرداری تخلیه و در اختیار موزه قرار گیرد.

استقرار شورا در عمارت شهرداری موقتی است

جعفر مدبر امروز در گفت‌وگو با فارس افزود: نزدیک به 80 سال از ساخت بنای عمارت شهرداری می‌گذرد و اصلا درست نیست از این عمارت به عنوان کاربری اداری استفاده شود، استقرار شورا در این محل موقتی است و به زودی تخلیه خواهد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شورای چهارم کار خود را آغاز نکرده، اعضای شورای سوم تصمیم گرفتند، پس از استقرار رسمی شورای چهارم نسبت به مکان‌یابی و نقل مکان به محل جدید اقدام کنند.

مدبر اضافه کرد: با وجود قول‌وقرارهای داده شده و تعیین جا برای شورا در محل ساختمان جدید، متاسفانه شهرداری از دادن جا به شورا خودداری کرد.

منتخب مردم تبریز در شورای چهارم تصریح کرد: اخبار انعکاسی برای استقرار دائمی شورا در عمارت شهرداری صحیح نیست و در نخستین جلسات نسبت به انتقال به مکان دیگری تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدبر گفت: شورای شهر به عنوان بزرگ‌ترین سازمان مدنی شهر باید همانند مجلس محلی در سایر نقاط جهان چون مادرید، استانبول و پاریس مکان مناسبی در اختیار داشته باشد چون شورا نمایندگان مستقیم مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان‌ شهری هستند.

وی با اعلام اینکه رسانه‌ها نماینده افکار عمومی هستند، تاکید کرد: رسانه‌ها شورای چهارم را تنها نگذارند و در اخذ تصمیمات صحیح ما را یاری کنند.

مدبر ابراز امیدواری کرد: در دوره چهارم با اخذ تصمیمات مناسب و موثر برای شهر تبریز بتوان به روند پیشرفت شهر تبریز سرعت بیشتری داد.

انتهای پیام/60001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول