اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس بابل خبر داد

وقوع 9 فقره تصادف فوتی و جرحی در بابل

رئیس اورژانس بابل از وقوع 9 فقره تصادف فوتی و جرحی در شهرستان بابل طی دو روز گذشته خبر داد.

وقوع 9 فقره تصادف فوتی و جرحی در بابل

مهدی محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان بابلی با اورژانس 115 مبنی بر برخورد عابر پیاده با یک دستگاه خودرو سواری بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات اولیه پزشکی مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند؛ مصدوم که پیرمرد 70 ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

محمدیان بیان داشت: همچنین در گزارش دیگری در پی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی واژگونی خودروی پراید و برخورد آن با درخت در کمربندی امیرکلا، تکنسین‌های اورژانس 115 امیرکلا بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه چهار سرنشین خودروی پراید سه زن 15 ،21 و 33 ساله و یک کودک هفت ساله پس از اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند که مصدومان حادثه از ناحیه سر، صورت و کمر آسیب دیده بودند.

رئیس اورژانس 115 بابل افزود: در مأموریت دیگری در پی تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف شدید دو خودری سمند با نیسان در جاده حبیبی روستای بالا سرست بلافاصله تکنسین‌های اورژانس  115 به محل حادثه اعزام شدند.

محمدیان افزود: پس از اقدامات پزشکی سه مصدوم این حادثه که دو مرد و یک زن سرنشین خودروی سمند بودند به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

وی در پایان بیان داشت: حال مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/86009/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول