اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

افزایش 11 درصدی توقیف خودروهای مزاحم در ملایر/ کاهش 26 درصدی تصادفات رانندگی

فرمانده انتظامی ملایر از افزایش 11 درصدی توقیف خودروهای مزاحم در ملایر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 11 درصدی توقیف خودروهای مزاحم در ملایر/ کاهش 26 درصدی تصادفات رانندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی بخش سامن ملایر با تبریک هفته دولت این هفته را فرصت بزرگی برای انجام خدمات سازنده دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و افزود: نیروی انتظامی نیز از اوایل پیروزی انقلاب تا به امروز خدمات شایسته‌ای را به مردم و کشور ارائه کرده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی همواره در راستای خدمات‌رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند ابراز داشت: کار و تلاش همراه با اخلاص مهمترین چیزی بود که شهیدان رجایی و باهنر داشتند و برای همه مسئولان تبعیت از ولایت فقیه و ادامه راه امام و شهدا امری ضروری است.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به خدمات نیروی انتظامی خواستار همکاری بیشتر مردم و با نیروی انتظامی در راستای امنیت و آسایش بیشتر شد و افزود: در این زمینه نیروی انتظامی شهرستان ملایر تاکنون تعامل بسیار خوبی با مردم داشته است.

وی به خدمات نیروی انتظامی شهرستان ملایر طی پنج ماه گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: انجام بیش از 40 مرحله پاکسازی مناطق آلوده و کشف مقادیر زیادی مواد مخدر از جمله سه محموله بزرگ تریاک و دستگیری تعداد زیادی از قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر از جمله این اقدامات بوده است.

سعیدی از افزایش 11 درصدی توقیف خودروهای مزاحم در ملایر طی پنج ماهه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: همکاری مردم در این زمینه کمک شایانی به نیروی انتظامی داشته است.

وی همچنین از کاهش 26 درصدی تصادفات رانندگی در پنج ماهه نخست سال جاری در ملایر خبر داد و گفت: برای پیشبرد و رسیدن به اهدافمان در راستای امنیت و آسایش بیشتر مردم نیازمند همکاری مسئولان و شهروندان در همه زمینه‌ها هستیم.

در ادامه این مراسم از خدمات سروان محمد حیاتی تقدیر و محمد رئیسی به عنوان فرمانده جدید انتظامی بخش سامن معرفی شد.

انتهای پیام/89013/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول