اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها صورت گرفت

اجرای مانور لحظه صفر در خرم‌بید

با برنامه‌ریزی ستاد بحران خرم‌بید مانور لحظه صفر در این شهرستان برگزار و عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط ارزیابی شد.

اجرای مانور لحظه صفر در خرم‌بید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌بید، فرماندار این شهرستان در مراسم برگزاری این مانور اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور ما بر روی گسل زلزله واقع شده است و هر لحظه امکان بروز حادثه وجود دارد باید توانایی‌ها و قدرت عمل ستاد بحران سنجیده شود تا در هنگام نیاز دچار مشکل نشویم.

داود ایوبی افزود: ستاد بحران این شهرستان نیز با برگزاری این مانور توان اجرایی خود را در برخورد با حوادث آزمود تا کاستی‌ها و نقاط قوت خود را شناسایی کند.

وی ادامه داد: در این مانور که به صورت آنی و بدون هماهنگی با دستگاه‌ها اجرا شد تمام اعضا با تجهیزات و آمادگی کامل در صحنه حاضر شدند که این امر نویدبخش آینده‌ای روشن برای ستاد بحران این شهرستان در مواقع نیاز است.

فرماندار خرم‌بید اضافه کرد: با توجه به اینکه خرم‌بید در چهارراه ارتباطی شمال فارس واقع شده است و به عنوان مرکزیت شهرهای شمالی قلمداد می‌شود، این امر می‌طلبد تا برخی ادوات و ماشین‌آلات مورد نیاز برای مواقع بحران در این شهرستان مستقر شود تا در هنگام نیاز بتواند شهرستان‌های مجاور را نیز پوشش دهد.

ایوبی در ادامه از اعضای ستاد خواست تا همیشه آمادگی خود را حفظ کنند و قدرت و توان اجرایی خود را بیش از پیش افزایش دهند.

معاون مدیرکل ستاد بحران استان فارس نیز گفت: ستاد بحران این شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت که توان اجرایی و عملیاتی آن مطلوب بود.

محمد تدین افزود: تمام دستگاه‌ها به خوبی عمل کردند اما برخی دستگاه‌های حاضر در مانور آمادگی بسیار بالایی از خود نشان دادند.

انتهای پیام/2448/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول