اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم به دولت‌مردان خود نگاه می‌کنند

آیت‌الله محمودی: وزارت ارشاد کاری نکند که دوباره حوادث دوران اصلاحات زنده شود

امام جمعه ورامین گفت: وزارت ارشاد نباید کاری کند که دوباره حوادث دوران اصلاحات زنده شود، مردم به دولت‌مردان خود نگاه می‌کنند و اگر دین اسلام مورد هجمه قرار گیرد، نظام ما با مشکل روبرو می‌شود.

آیت‌الله محمودی: وزارت ارشاد کاری نکند که دوباره حوادث دوران اصلاحات زنده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه ورامین، آیت‌الله سید مرتضی محمودی امام جمعه ورامین، در تبیین وظایف دینی وزارت ارشاد اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در همه دولت‌های گذشته از وزارت ارشاد انتظارات خاصی داشتند و در کشور استعدادهای زیاد فرهنگی وجود دارد و وزیر ارشاد وظیفه دارد که با توجه به دستورات رهبری، به ظرفیت‌های فرهنگی جامعه توجه کند.

وی افزود: این انقلاب ما به قیمت خون شهدا به‌دست آمده است و باید از دستاوردهای شهدا و انقلاب پاسداری کرد و وزارت ارشاد اجازه ندهد که این دستاوردها مورد خدشه قرار گیرد.

امام جمعه ورامین وضعیت اخلاقی جامعه را نامناسب دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه ما نیازمند اخلاق است و دشمن سعی می‌کند که اخلاق خانواده‌ها را مورد هجوم قرار دهد و وضعیت بدی را برای خانواده‌ها ایجاد کند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل برای جلوگیری از فساد در جامعه اسلامی ما رجوع به فرهنگ اسلامی است، در روایات آمده است که وقتی فتنه‌ها به سوی شما می‌آید، به قرآن پناه ببرید و این رسالت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

آیت‌الله محمودی با اشاره به فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تصریح کرد: عفاف و حجاب از ضروریات جامعه است و باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام داد که عفاف اسلامی در جامعه حاکم شود و خانواده‌ها از فروپاشی نجات پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: ستون انقلاب اسلامی ولایت فقیه است و وزارت ارشاد باید در زمینه عمل به سخنان رهبری سعی و تلاش کند و جامعه را به سوی کمال و معنویت سوق دهد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین حمایت از هنرمندان متعهد را وظیفه اصلی وزارت ارشاد دانست و یادآور شد: وزارت ارشاد باید هنرمندان اسلامی و متعهد و جوان را مورد دلجویی قرار دهد و از شیوع ابتذال توسط هنرمندان منفی جلوگیری کند و ارزش‌های دینی را با حمایت از فرهیختگان هنری ترویج کند.

وی در پایان گفت: وزارت ارشاد نباید کاری کند که دوباره حوادث دوران اصلاحات زنده شود همان دورانی که دین را زیر سئوال بردند و به ولایت فقیه و سایر مقدسات در تریبون‌های رسمی توهین کردند، مردم به دولت‌مردان خود نگاه می‌کنند و اگر دین اسلام مورد هجمه قرار گیرد، نظام ما با مشکل روبرو می‌شود. 

انتهای پیام/2462/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول