اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز گرامیداشت فرهنگ پهلوانی صورت گرفت

اعطای مدال پهلوانی به خانواده شهدای باستانی‌کار همدانی

به همت سازمان بسیج ورزشکاران و اداره‌ کل ورزش و جوانان و هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان همدان از خانواده پنج شهید باستانی‌کار همدانی تجلیل شد.

اعطای مدال پهلوانی به خانواده شهدای باستانی‌کار همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با حضور مسئولان استانی در حاشیه مراسم روز فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای که در زورخانه پهلوان علی‌میرزا برگزار شد از خانواده شهدای ورزشکار تجلیل و تقدیر شد.

در این مراسم معنوی آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امام جمعه همدان، حسن قهرمانی‌مطلق فرماندار، احسان قنبری معاون فرماندار، علیرضا شمسی‌پور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان، سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، رسول منعم و اسدالله ربانی‌مهر معاونین این اداره کل، حسن رضانیا مدیر کل امور اجتماعی استانداری همدان و جمع زیادی از ورزشکاران و پیشکسوتان رشته باستانی حضور داشتند و از خانواده پنج شهید باستانی‌کار همدانی تقدیر به عمل آمد.

 

خانواده شهیدان علی چیت‌سازیان، محمدرضا رجبی‌نصیری، حسین فلاح، علی‌اکبر قهرمانی‌مطلق و محمد یلفانی از سوی بسیج ورزشکاران استان با اهداء مدال درجه یک پهلوانی تقدیر و تجلیل شدند.

به گفته مسئولان سازمان بسیج ورزشکاران استان به بهانه برگزاری مسابقات و مراسم مختلف ورزشی قرار است از دیگر خانواده‌های شهدای ورزشکار تجلیل و تقدیر شود.

 

یادواره 550 شهید ورزشکار استان همدان مهر ماه 92 همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش به همت بسیج ورزشکاران و با همراهی انجمن ورزشی‌نویسان استان و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و معاونت‌های این اداره کل، بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شود.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول