اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی کهنوج خبر داد

کشف 170 رأس دام قاچاق در کهنوج

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کهنوج گفت: 170 رأس دام قاچاق در این شهرستان کشف و در کشتارگاه ذبح شد.

کشف 170 رأس دام قاچاق در کهنوج

مرتضی وزیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اینکه دام قاچاق می‌تواند موجب شیوع بیماری‌ها شود و جابه‌جایی دام تنها با مجوز دامپزشکی امکانپذیر است، اظهار کرد: دامداران نباید دام قاچاق وارد دامدار‌‌های خود کنند.

وی با قدردانی از همکاری سیستم قضایی و انتظامی در برخورد با حمل کنندگان غیرمجاز دام تصریح کرد: در ماه گذشته 170 رأس دام قاچاق در کهنوج کشف و با دستور دادستانی در کشتارگاه این شهر ذبح شد.

وزیری تصریح کرد: طبق دستورالعمل سازمان دامپزشکی کشور دام‌های کشف شده غیرمجاز پس از انجام معاینات و تأیید سلامت باید در کشتارگاه ذبح شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کهنوج با اشاره به واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری‌ها در این شهرستان اظهار کرد: در ماه گذشته بیش از 19 هزار رأس دام علیه بیماری‌های مختلف در این شهرستان واکسینه شدند.

وزیری با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع فرآورده‌های خام دامی برای تامین امنیت غذایی مردم خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال 194 کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی در این شهرستان کشف و معدوم‌سازی شد.

انتهای پیام/80003/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول