اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل انتظامی استانداری کرمان:

آموزش و نظارت اصول مهم در کاهش تصادفات است

مدیرکل امینتی و انتظامی استانداری کرمان گفت: آموزش و نظارت بیشتر بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دو اصل مهم در کاهش تصادفات است.

آموزش و نظارت اصول مهم در کاهش تصادفات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین اسماعیل‌بیگی پیش ‌از ظهر امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اظهار داشت: با توجه به نقش موتورسیکلت‌سواران در بروز حوادث رانندگی باید به این افراد آموزش‌های ویژه‌ای داده شود تا از بروز چنین تخلفاتی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه عدم توجه به جلو در هنگام رانندگی از جمله موارد خطرآفرین در رانندگی است، تصریح کرد: یکی از موارد مورد توجه در رانندگی برخی افراد، استفاده نکردن از راهنما در هنگام تغییر مسیر است که این امر در بروز بسیاری از تصادفات نقش دارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان عنوان کرد: برخی از رانندگان تاکسی نیز در سوار و پیاده کردن مسافران به اصول رانندگی توجه چندانی ندارند که باید با ارائه توصیه‌های لازم به آنها از این امر نیز جلوگیری شود.

اسماعیل‌بیگی اذعان داشت: آموزش و نظارت هر چه بیشتر بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، دو اصل مهم در کاهش تصادفات به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2446/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول