اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی اعلام کرد

وجود 17000 حامی ایتام در آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از وجود بیش از 17 هزار حامی، برای رسیدگی به مشکلات ایتام نیازمند در آذربایجان غربی خبر داد.

وجود 17000 حامی ایتام در آذربایجان غربی

جلال حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی همواره حامی خوبی برای یتیمان بوده است که به طرق مختلف در ایام گوناگون سال، اقدامات حمایتی متعددی را به ایتام عرضه می‌کند.

وی در این راستا به اجرای طرح اکرام ایتام اشاره کرد و افزود: این طرح، که به نوعی طرح حامی‌یابی برای ایتام نیازمند محسوب می‌شود در تمام طول سال در کمیته امداد در جریان است که البته اجرای آن در طول ماه رمضان شدت بیشتری می‌گیرد.

حسین‌زاده با اعلام این مطلب، به حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد از ایتام نیازمند اشاره کرد و افزود: تنها در سه ماه نخست سال‌ جاری، 4 میلیارد ریال توسط 14 هزار و 509 حامی به 7 هزار و 480 یتیم مورد حمایت حامیان آذربایجان غربی پرداخت شده است.

وی بر ضرورت رسیدگی به وضع معیشتی و حل مشکلات مادی و معنوی ایتام تأکید و با اشاره به آیات و روایات متعدد آن را ذخیره‌ای اخروی برای افراد عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی همچنین از شناسایی بیش از 8 هزار یتیم در استان خبر داد و افزود: با مدیریت مناسب کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی، در طول ماه رمضان سال‌ جاری 2 هزار و 423 حامی جدید به جمع حامیان کمیته امداد استان افزوده شده است.

وی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با زیر پوشش رفتن 2 هزار و 700 یتیم توسط این تعداد حامی جدید، تعداد کل حامیان ایتام استان، به بیش از 17 هزار نفر رسید.

حسین‌زاده از تداوم تلاش های گسترده برای ادامه اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در صدد هستیم تا در ماه‌های آینده، برای تمام ایتام شناسایی شده در استان حامی‌یابی صورت گرفته و همه آن‌ها زیر حمایت حامیان خیر و نیکوکار قرار گیرند.

انتهای پیام/61006/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول