اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

هدف دشمن سست کردن اعتقادات است

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان اسلام سست کردن اعتقادات ملت‌ها به ویژه جوانان را دنبال می‌کند.

هدف دشمن سست کردن اعتقادات است

حجت‌الاسلام محمد‌جواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در طول بیانات خود به موضوع تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره کرده‌اند.

وی با اشاره به این که فرموده‌های رهبری برای همه ملت به ویژه مسئولان حوزه فرهنگ فصل‌الخطاب است، افزود: دست‌اندرکاران حوزه فرهنگ باید پیرامون رهنمودهای ایشان تامل کرده و برنامه‌های قابل اجرا طراحی کنند.

قهرمانی با اشاره به اینکه دشمن با همه توان و ابزارها علیه کشورمان جنگ نرم راه‌اندازی کرده است، بیان داشت: سران کشورهای غربی از طریق به کار بستن غول‌های رسانه‌ای به دنبال زیر سئوال بردن معنویات و اعتقادات مسلمانان هستند.

امام جمعه میاندوآب اظهار داشت: سست کردن باورهای دینی و معنوی جوانان آخرین هدف معاندان و دین‌ستیزان قلمداد می‌شود، به طوری که در این راستا نویسندگان، بازیگران، هنرمندان و .. را به خدمت گرفته‌اند.

وی استفاده از پوشش نامناسب را جلوه‌ای از فرهنگ غرب دانست و بیان داشت: جوانان از طریق داشتن پوشش مناسب و حفظ آراستگی می‌توانند زیبایی، نجابت و عفاف را به صورت توام برای خود حفظ کنند.

انتهای پیام/61002/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول