اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم مطرح کرد

ایستادگی دشمنان در برابر اعتقادات مردم

امام جمعه جهرم گفت: تا زمانی که مردم پایبند به دین و اعتقادات خود هستند، دشمنان در مقابل آنان ایستادگی می‌کنند.

ایستادگی دشمنان در برابر اعتقادات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر دارالمومنین با یادآوری کشته شدن جمع بسیاری از مردم مشهد در جوار حرم امام رضا (ع) و مسجد گوهرشاد به خاطر مخالفت با دستور کشف حجاب رضاخان، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی علاقمندی مردم به حجاب بیشتر شد و دشمنان نیز بیکار ننشسته و درصدد زدودن دین و ایمان از مردم شدند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که مردم پایبند به دین و اعتقادات خود هستند، دشمنان در مقابل آنان ایستادگی می‌کنند، افزود: کشف حجاب دیروز رضاخان امروز جای خود را به شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای داده است تا غیرت و عفت را از سر جوانان ما دور کند.

امام جمعه جهرم با اشاره به ترویج بی‌غیرتی توسط رسانه‌های غربی و شبکه‌های اجتماعی، ابراز داشت: امروز والدین باید دقت کرده و از فرزندان خود در مقابل هجمه‌های نرم دشمنان محافظت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز بهزیستی و تأمین اجتماعی گفت: وظیفه بهزیستی حمایت از افراد معلول و ناتوان جسمی بوده و در حد توان خود خدمات خوبی را به افراد زیرپوشش ارائه می‌دهد.

دژکام با اشاره به تأثیر دعا و ذکر اهل‌بیت (ع) در سلامتی افراد و خانواده‌ها، عنوان کرد: در روایتی آمده است که امام علی (ع) خطاب به کمیل، ذکر «لاحول و لا قوة الا ‌بالله ‌العلی ‌العظیم» و مداومت بر صلوات فرستادن به هر یک از اهل‌بیت (ع) در طول روز برای محفوظ ماندن خود و خانواده از بلاها را سفارش کرده‌اند.

انتهای پیام/2448/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول