اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان:

تقویت اعتقادات دینی نیازمند اجرای برنامه‌های محتوایی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: تقویت اعتقادات دینی موجب خنثی کردن هجمه‌های فرهنگی دشمنان می‌شود که این در گرو اجرای کارهای محتوایی است.

تقویت اعتقادات دینی نیازمند اجرای برنامه‌های محتوایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سلمان روحی شامگاه چهارشنبه در کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: بحث مشکلات و معضلات بافت‌های فرسوده در این استان قصه بلند مدتی است که با برگزاری این جلسات و تصویب چند مصوبه که امیدی به اجرایی شدن آن نیست، حل نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات این چنینی در دوره معاونت عمرانی قبلی استاندار کردستان چندین بار برگزار و مصوباتی نیز تصویب شد اما متاسفانه هیچ کدام از آنها اجرایی نشد.

وی با بیان اینکه رفع این مشکل تنها به وسیله یک دستگاه و یا نهاد قابل حل نیست و نیاز به عزم همگانی و تعامل بین دستگاهی دارد، تصریح کرد: باید با ارائه یک ساز و کار دقیق، برنامه‌ریزی درست و پشتوانه قوی به این موضوع پرداخته شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان تصریح کرد: تا نقشه جامع و پشتوانه محکمی در این حوزه وجود نداشته باشد مصوبات جلسات اجرایی نشده و مشکلات قابل حل نیست.

روحی تشکیل یک کمیسیون برای شناسایی و رسیدگی این مشکل و پیگیری مصوبات کارگروه در استان ضروری را خواند و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید با توجه به ظرفیت و توان در این حوزه تلاش و پیدا کند.

وی با اعلام آمادگی برای ارائه خدمات فرهنگی قرآنی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: این اداره‌کل در مباحث فرهنگی نظیر ساخت مسجد، برگزاری کلاس‌های قرآنی و سایر برنامه‌های فرهنگی آماده هرگونه همکاری با کمیته فرهنگی‌ اجتماعی استان را دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان تلاش در راستای تقویت اعتقادات و افکار مردم به منظور مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان تاکید کرد و افزود: تقویت اعتقادات دینی افراد جامعه سلاح کارساز مقابله با تهاجمات فکری و فرهنگی دشمنان است که این مهم با اقدامات محتوایی میسر است.

روحی خاطرنشان کرد: اگر جامعه ما در بحث مذهبی و اعتقادی قوی باشد دشمن حتی با استفاده از مدرن‌ترین تکنولوژی‌ و برنامه‌ها نمی‌تواند تزلزلی در اراده و اعتقادات مردم ایجاد نماید.

وی در پایان بیان داشت: متولیان فرهنگی استان باید با ارائه برنامه‌های قوی مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان به ویژه در بحث حذف ارزش‌های دینی، اسلامی و فرهنگی در بین جامعه جوان ما شوند.

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول