اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت

افتتاح دومین شعبه تمام الکترونیک شهاب ملی استان کردستان در مریوان

طی مراسمی دومین شعبه تمام الکترونیک شهاب ملی استان کردستان به مناسبت هفته دولت در شهرستان مریوان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح دومین شعبه تمام الکترونیک شهاب ملی استان کردستان در مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از مریوان، مدیرکل بانک ملی استان کردستان شامگاه دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک اسلامی جهان اسلام و مهم‌ترین بانک داخلی ایران مفتخر است که طرح تمام الکترونیک شهاب ملی مریوان را به عنوان دومین طرح شهاب بانک در استان کردستان به بهره‌برداری برساند.

حاجی عباسی افزود: بانک ملی ایران در راستای ایجاد اشتغال پایدار و از بین‌بردن بیکاری در بین جوانان ایران اسلامی تا به حال اقدامات مفید و ارزنده‌ای انجام داده است و امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد گسترش و رونق کسب و کار در بین جوانان ایران زمین باشیم.

وی عنوان کرد: اولین شعبه شهاب ملی استان کردستان در اسفند ماه سال گذشته در سنندج به بهره‌برداری رسید و انجام معادلات بانکی اعم از پرداخت تمام الکترونیک قبض‌های آب، برق، تلفن و گاز پرداخت مبالغ بین بانکی و دستی و انجام حواله را می‌توان از جمله خدمات ارزنده شهاب ملی نام برد.

مدیرکل بانک ملی استان کردستان، بانکداری تمام الکترونیک را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد و افزود : ایجاد بانکداری تمام الکترونیک بدون حضور هیچ متصدی بانک و انجام تمامی اقدامات بانکی توسط مشتری در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از خدمات بسیار ارزنده بانک ملی برای مشتریان این بانک دانست.

وی، شبانه‌روزی بودن این بانک را یکی دیگر از مزیت‌های طرح تمام الکترونیک شهاب ملی عنوان کرد و افزود: در راستای تغییر طرح‌های بانکداری در کشور اسلامی ایران تا به حال بانک مرکزی ایران طرح‌ها و پروژه‌های ارزشمندی به اجرا گذاشته است که همه آنها برای سهولت کار مشتریان بوده است.

فرماندار شهرستان مریوان نیز در این مراسم گفت: مشتری‌مداری کار اصلی بانک‌هاست و رعایت شئونات و حفظ کرامت مشتری لازمه رفتار متصدیان بانک‌های کشور اسلامی ایران به ویژه شهرستان مریوان است.

عبدالله رشیدی‌پور اذعان داشت: شهرستان مریوان با توجه به مرزی بودن آن با کشور عراق یکی از شهرهای حساس منطقه استان کردستان به شمار می‌آید که هر ساله چند صد هزار گردشگر و توریست از تمام نقاط کشور و حتی کشورهای خارجی وارد آن می‌شوند لذا بر مسئولان و مردم واجب است که اقدامات درخور و شایان آن را به انجام رسانند.

وی با اشاره به وجود 110 کیلومتر مرز مشترک مریوان با اقلیم کردستان عراق اظهار داشت: در 13 روز اول بهار و به مناسبت تعطیلات نوروزی بیش از 850 هزار نفر گردشگر از مرز رسمی باشماق وارد خاک مریوان شده‌اند و این در نوبه خود بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار مریوان در پایان عنوان کرد: در مرز رسمی باشماق مریوان سالیانه بیش از 6 میلیارد دلار مبادلات کالا انجام می‌شود که در نوبه خود قابل توجه است و این مرز با دارا بودن ظرفیت‌های فراوانی باید بیشتر مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

انتهای پیام/79008/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول