اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهربان:

مسئولان خود را جدا از مردم ندانند/ ولایت پذیری نقطه قوت دولت شهیدان رجائی و باهنر

امام جمعه مهربان ولایت پذیری را مهم‌ترین شاخصه شهیدان رجائی و باهنر عنوان کرد و گفت: ولایت پذیری در مفهوم واقعی و حقیقی یکی از نقاط قوت دولت رجایی و باهنر بود.

مسئولان خود را جدا از مردم ندانند/ ولایت پذیری نقطه قوت دولت شهیدان رجائی و باهنر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، حجت الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مهربان، ضمن سفارش خویش و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، ضمن تبریک هفته دولت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والای مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: یاد شهیدان رجایی و باهنر با توجه به خدماتی که نسبت به انقلاب، نظام و مردم انجام داده‌اند همواره ماندنی است و انشاء الله تا ظهور حضرت حجت آقا امام زمان (عج الله) و تا اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج الله) یاد و خاطره این شهیدان عزیز ماندنی است.

وی داشتن باور و اعتقاد عمیق قلبی به خداوند متعال و  مطابقت قول با عمل را از ویژگی برجسته و بارز شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: شهیدان رجایی و باهنر علاوه بر آن که انسان‌های بسیار معتقد و خداشناس و خداترس بودند، حرف و عمل‌شان یکی بود و گفتارشان مطابق رفتارشان و رفتارشان مطابق گفتارشان بود و هیچ وقت چیزی را که بر آن اعتقادی نداشتند بر زبان نمی‌آوردند.

جلیلی، ساده زیستی را از دیگر ویژگی برجسته شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: شهدای والامقام شهیدان رجایی و باهنر با وجود پست و منصب عالی حکومتی که داشتند بسیار ساده زیست و در عین حال مردمی بودند و هیچ وقت خود را از مردم جدا نمی‌دانستند.

خطیب جمعه مهربان ولایت پذیری را مهم‌ترین شاخصه شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و افزود: ولایت پذیری در مفهوم حقیقی و واقعی یکی از نقاط قوت دولت رجایی و باهنر بود.

امام جمعه مهربان هفته دولت را فرصتی طلایی برای بازگو کردن عملکرد دولتمردان و تبیین شگفتی‌های جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف عنوان کرد و از زحمات و تلاش‌های مسئولان شهر و منطقه مهربان و به ویژه شهرداران شهرهای مهربان، شربیان و دوزدوزان که در زمینه خدمت‌رسانی به مردم و انجام کارهای عمرانی و زیربنایی تلاش و کوشش بسیار می کنند تقدیر و تشکر کرد.

جلیلی 4 شهریورماه روز کارمند را به تمام کارمندان تبریک گفته و از زحمات و تلاش‌های کارمندان در عرصه خدمت رسانی به مردم تقدیر و تشکر نمود و بر تلاش بیشتر کارمندان در خدمات رسانی شایسته تر به مردم تاکید کرد.

خطیب جمعه مهربان با گرامیداشت اول شهریورماه، به پاس بزرگداشت ابوعلی سینا ستاره پرفروغ عرصه طب در ایران، روز پزشک نامیده شده است و با تبریک این روز به جامعه پزشکی کشورمان اظهار داشت: در دنیای امروز کمتر ملتی است که به مفاخر گذشته خود توجه نکند زیرا یکی از علایم حیات و زنده بودن ملت ها ملتفت بودن و توجه داشتن به مفاخر گذشته فلسفی، علمی، فرهنگی، ادبی، سیاسی، اجتماعی و ملی آنهاست که این گذشتگان با وجود گذشت روزگار و سیر زمان و وقوع حوادث ناگوار با هزاران خون دل برای آیندگان خود به میراث گذاشته‌‏اند که باید آن را گرامی و عزیز داشت و بارور ساخت.

امام جمعه مهربان به اهمیت شغل پزشکی در جامعه اشاره کرد و افزود: یکی از مشاغل مهم در کشورمان پزشک است که مسئولیت مهم و سنگینی برعهده دارند و در واقع در برخی موارد عملکرد یک پزشک با جان و زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد.

جلیلی با تاکید بر قدرشناسی و تکریم مردم از جامعه زحمتکش پزشکی اظهار داشت: در کنار قدرشناسی مردم، پزشکان نیز با توجه به مسئولیت خطیری که برعهده دارند باید اهمیت و سنگینی مسئولیت خود را احساس کرده و مسئولیت پذیر باشند.

انتهای پیام/60008/ح40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول