اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهرستان کارون خبر داد

اجرای طرح نشاط و تعالی در 52 پایگاه مقاومت کارون

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) کارون از اجرای طرح نشاط و تعالی در 52 پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نشاط و تعالی در 52 پایگاه مقاومت کارون

عادل ساری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوت عبدالله اظهار کرد: طرح نشاط و تعالی، در تابستان هر سال برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور به اجرا در می‌آید.

وی از اجرای طرح نشاط و تعالی در 52 پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد و افزود: طرح نشاط و تعالی امسال در شهرستان کارون با استقبال خوبی مواجه شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) کارون تصریح کرد: تلاش ما این بود که طرح نشاط و تعالی به بهترین وجه در پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان انجام شود و علاقه‌مندان با اشتیاق و روحیه خوبی در کلاس‌ها حضور یابند.

وی در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس به برگزاری دوره‌های آموزش عقیدتی سیاسی در طرح نشاط و تعالی اشاره کرد و ادامه داد: به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دوره‌های هنری در برخی رشته‌ها نیز برگزار ‌شد.

ساری برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های علمی، ورزشی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌های طرح نشاط و تعالی سال 92 در شهرستان کارون بیان کرد و گفت: شرکت در اردوهای هجرت سه از دیگر برنامه‌ها بوده است.

وی اردوهای زیارتی سیاحتی را از دیگر برنامه‌های تابستان امسال عنوان کرد و یادآور شد: تعدادی از کسانی که در طرح نشاط و تعالی حضور یافتند به اردو اعزام ‌شدند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) کارون برگزاری کلاس‌های قرآن و نماز را از دیگر برنامه‌های طرح نشاط و تعالی تابستان امسال در این شهرستان بیان کرد.

وی گفت: طرح نشاط و تعالی سپاه ناحیه کارون از ابتدای تابستان طی مراسمی با حضور مسئولان محلی فعالیت خود را آغاز کرد و همچنان ادامه دارد.

ساری از حضور از نوجوان و جوانان شهرستان کارون در طرح نشاط و تعالی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تابستان امسال حدود 7 هزار و 650 نفر نوجوان و جوان در طرح نشاط و تعالی حضور یافتند و اوقات فراغت خود را با برنامه‌های متنوع گذراندند.

انتهای پیام/72010/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول