اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل خبر داد

برگزاری طرح نشاط و تعالی در ۲۸ پایگاه بسیج در هفتکل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل از برگزاری طرح نشاط و تعالی در ۲۸ پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد.

برگزاری طرح نشاط و تعالی در ۲۸ پایگاه بسیج در هفتکل

عبدالله بهمنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: طرح نشاط و تعالی امسال در 28 پایگاه مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال بیش از 2 هزار جوان و نوجوان هفتکلی در طرح نشاط و تعالی و غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان امسال شرکت خواهند کرد.

این مقام مسئول مجری طرح نشاط و تعالی را حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج عنوان کرد و افزود: در تابستان سال 92 طرح نشاط و تعالی در 28 پایگاه تابستانی برگزار خواهد شد.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل، این حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهر هفتکل، بخش رغیوه و نفت سفید واقع شده‌اند.

*اجرای طرح نشاط و تعالی در 2 ماه

این مقام مسئول تصریح کرد: طرح نشاط و تعالی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تابستان امسال همزمان با سراسر کشور در شهرستان هفتکل اجرا شده است و علاقه‌مندان با مراجعه به پایگاه‌های تابستانه در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه به بیان زمان برگزاری طرح نشاط و تعالی پرداخت و گفت: این طرح از 15 تیرماه آغاز شده و تا 15 شهریورماه در پایگاه‌های تابستانی ادامه دارد.

*اعزام برگزیده‌های طرح نشاط و تعالی به اردو

بهمنی در ادامه به تشریح برنامه طرح نشاط و تعالی پرداخت و خاطرنشان کرد: در این طرح برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی، آموزشی، ورزشی و اردویی اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هفتکل در بخش دیگری از مصاحبه خود با خبرنگار فارس به برگزاری اردوهای درون و برون استانی اشاره کرد و ادامه داد: با برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌شود در پایان این طرح یک هزار و 200 نفر از برگزیده‌های طرح نشاط و تعالی را به اردو اعزام می‌کنیم.

به گفته وی نفرات بر‌تر طرح نشاط و تعالی به اردوهای راهیان نور، درون استانی و سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/72010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول