اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه قم عنوان کرد

حضور 16 هزار نفر از مربیان شجره طیبه صالحین قم در برنامه طرح نشاط و تعالی

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه قم گفت: در تابستان امسال جمعیتی بالغ بر 16 هزار نفر از مربیان شجره طیبه صالحین در برنامه طرح نشاط و تعالی شرکت کردند.

حضور 16 هزار نفر از مربیان شجره طیبه صالحین قم در برنامه طرح نشاط و تعالی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام رضا اعزازی با اشاره به اهمیت کار تربیتی گفت: در تابستان امسال حدود 155 پایگاه بسیج استان قم در دو بخش خواهران و برادران در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان با جمعیتی بالغ بر 16 هزار نفر از مربیان شجره طیبه صالحین در برنامه طرح نشاط و تعالی صالحین امسال شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های طرح نشاط و تعالی و غنی سازی اوقات فراغت تابستان سال 92 بسیج، واگذاری این برنامه به معاونت تعلیم و تربیت بسیج است و به لطف پروردگار می‌توان این را به عنوان یک نقطه قوت به همه فرماندهان تبریک و خسته نباشید گفت که با کمترین جلسات اجرایی و هماهنگی خود پایگاه‌ها توانستند به صورت خودجوش توسط مربیان پایگاه محور و سرگروه‌هایی که از قبل آموزش‌های لازم را دیده‌اند، طرح نشاط و تعالی امسالشان را با کمترین اتکاء مادی و معنوی به مرحله اجرا بگذارند.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه قم در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این طرح تصریح کرد: کلاس‌ها در زمینه‌های مختلف برنامه‌ریزی شده که می‌توان به زمینه‌های معرفتی (کلاس قرآن، تاریخ اسلام، سیره پیامبر و زندگی اسلامی)، کلاس‌های هنری (خطاطی، نقاشی و همچنین صنایع دستی)، کلاس‌های آموزشی (خیاطی، رایانه، شنا، عکاسی و فیلم‌برداری)، برنامه‌های ورزشی (تیراندازی، شنای تفریحی، کوهنوردی، تنیس روی میز، فوتبال و والیبال) و همچنین به برگزاری اردوهای داخل و خارج استانی اشاره کرد.

اعزازی پایگاه‌های مقاومت بسیج را مراکز قوی کار تربیتی دانست و اظهار داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج زیرپوشش طرح نشاط و تعالی صالحین امسال با بیشترین توان خودشان طرح را پیش بردند و حتی توانستند اردوی مشهد را هم خودشان اجرا کنند.

وی بیان کرد: در اجرایی شدن برنامه‌های تفریحی امسال مسئولان استخر یاران همکاری خیلی خوبی را داشتند و از مسئولین می‌خواهیم تا بیشتر به بسیج اهمیت دهند و به پیشبرد اهدافش کمک کنند.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول