اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

کلاهبرداران 50 میلیارد ریالی طرح خرید خودرو در اصفهان دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان دو کلاهبردار که از متقاضیان خرید خودرو بیش از 50 میلیارد ریال اخذ و بدون تحویل خودرو متواری شده بودند را دستگیر کردند.

کلاهبرداران 50 میلیارد ریالی طرح خرید خودرو در اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه  خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی دریافت شکایت‌های متعدد علیه افراد یک شرکت خصوصی مبنی بر اینکه این افراد از 300 نفر از متقاضیان خرید خودرو مبالغ سنگین اخذ و بدون تحویل خودرو متواری شده‌اند،موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رییس پلیس استان اصفهان تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با تشکیل پرونده مقدماتی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سه نفر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با شروع بازجویی‌های فنی و تخصصی از متهمان، در نهایت دستگیر شدگان در مواجهه با ادله و شواهد موجود لب به اعتراف گشوده و به کلاه‌برداری های متعدد اعتراف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان با بررسی کارشناسی صورت گرفته مبلغ کلاه‌برداری 55 میلیارد ریال با 300 شاکی برآورد شده است.

انتهای پیام/2301/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول