اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 100 نفر از مدیران دولتی و بخش خصوصی

نخستین سمینار «مهندسی ارزش» در سنندج برگزار شد

نخستین سمینار «مهندسی ارزش» با حضور 100 نفر از مدیران بخش دولتی و پیمانکاران و علاقه‌مندان بخش خصوصی در سنندج برگزار شد.

نخستین سمینار «مهندسی ارزش» در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج این سمینار دوشنبه شب با هدف آشنایی مدیران دولتی و نیز پیمانکاران بخش خصوصی و دانشجویان علاقه‌مند با موضوع با رویکرد «مهندسی ارزش» در مرکز آموزش استانداری کردستان برگزار شد.

مدیرعامل انجمن استعدادهای درخشان سنندج (سینودال) به عنوان مسئول برگزاری این سمینار به خبرنگار فارس گفت: «مهندسی ارزش» به معنای ارزش‌گذاری زمان و پول در انجام یک پروژه با حفظ کیفیت است.

پارسا هیبت‌اللهی اظهار کرد: کسی که مهندسی ارزش را یاد بگیرد، در زمان اجرای پروژه، هزینه‌های پرت را می‌گیرد بدون آنکه کیفیت و ارزش پروژه پایین بیاید.

وی با اشاره به برگزاری این سمینار در سه سطح متفاوت و برگزاری سطح یک آن افزود: سطح دو و سه آن در آینده‌ای نزدیک توسط همین انجمن برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای افراد شرکت کننده در این سمینار گواهی معتبر اعطا خواهد شد که برای شرکت آنها در مناقصات پیمانکاری امتیاز محسوب می‌شود.

هیبت‌اللهی به چگونگی ثبت‌نام افراد شرکت‌کننده در سمینار «مهندسی ارزش» اشاره و تصریح کرد: برای اطلاع‌رسانی به مدیران دولتی از طریق استانداری اقدام شده و برای اطلاع بخش خصوصی نیز به وسیله اس‌ام‌اس، تراکت و بنر اطلاع‌رسانی شده است.

مدیرعامل انجمن استعدادهای درخشان سنندج (سینودال) استقبال از سمینار برگزار شده را خوب ارزیابی کرد و آن را نویددهنده استمرار چنین برنامه‌هایی در آینده دانست.

هیبت‌اللهی افزود: این سمینار با همکاری انجمن مهندسی ارزش ایران و با حضور محمد پوررضا عضو این انجمن برگزار می‌شود.

وی در ادامه به عضویت و برنامه‌های انجمن سینودال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 700 نفر از نخبگان عضو بنیاد ملی نخبگان، دانشجویان دارای رتبه‌های برتر و تک‌رقمی در کنکور سراسری و نفرات برتر جشنواره خوارزمی در این انجمن عضویت دارند.

به گفته هیبت‌اللهی، 600 نفر از اعضای این انجمن در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و به عنوان عضو وابسته انجمن بدون پرداخت حق عضویت فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه 30 نفر هم از اعضای انجمن عضویت افتخاری دارند، گفت: 500 نفر هم عضویت اصلی در انجمن دارند که سالانه 10 هزار تومان به عنوان حق عضویت پرداخت می‌کنند.

مدیرعامل انجمن استعدادهای درخشان سنندج (سینودال) همچنین گفت: افرادی که عضو انجمن هستند، می‌توانند از تخفیف مکان‌های رفاهی و خدماتی طرف قرارداد انجمن برخوردار شوند.

وی در پایان از برگزاری سمینارهای «بررسی به‌وجود آمدن دره سیلیکان» در 12 ماه جاری و «7 چیزی که جوانترین میلیاردر دنیا آرزو داشت زودتر می‌دانست» در 16 و 17 شهریورماه جاری خبر داد و گفت: سمینارهای «فوت و فن آزمون کارشناسی ارشد عمران و معرفی گرایش‌های آن» و «اصول کار با حیوانات آزمایشگاهی» در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول