اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفته است

برگزاری 9 سمینار علمی و آموزشی در شرکت نفت گچساران

رئیس هماهنگی همایش‌ها و امور آموزشی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 9 سمینار علمی، آموزشی و تخصصی در این شرکت برگزار شده است.

برگزاری 9 سمینار علمی و آموزشی در شرکت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نعمت‌الله گلرنگی پیش از ظهر امروز و در حاشیه برگزاری سمینار پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این شهرستان، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها با معضلات و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

وی با اشاره به استقبال مطلوب کارکنان و خانواده‌ها از این سمینار اظهار کرد: در این همایش بیش از 140نفر از کارکنان و خانواده‌های آنها شرکت کرده بودند.

رئیس هماهنگی همایش‌ها و امور آموزشی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یادآور شد: در این سمینار مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی برای کارکنان و خانواده‌ها بیان و تشریح شد.

گلرنگی تصریح کرد: یکی از کارشناسان و اساتید برجسته حراست مرکزی وزارت نفت در این همایش در زمینه آسیب‌های اجتماعی و شناخت و  پیشگیری از این آسیب‌ها نکات کلیدی و برجسته‌ای مطرح کرد.

وی ابراز داشت: حضور پرشور کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران در این همایش نشان‌دهنده اهمیت آسیب‌های اجتماعی برای این قشر از جامعه است.

گلرنگی با اشاره به برگزاری 9 سمینار علمی، آموزشی و تخصصی از ابتدای امسال تاکنون در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال از این سمینارها، اداره آموزش این شرکت برگزاری سمینارهای بیشتر و با توجه به نیازسنجی کارکنان و خانواده‌ها را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به آمار برگزاری سمینارهای آموزشی افزود: در سال 91 در مجموع 18 سمینار توسط اداره آموزش این شرکت برگزار شده است.

اعزام 250 نفر از کارکنان نفت گچساران برای حضور در سمینارهای خارج از منطقه

رئیس هماهنگی همایش‌ها و امور آموزشی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: سمینارهای برگزار شده در این شرکت بیشتر در زمینه‌های فنی، عمومی و اجتماعی بوده که سمینارهای اجتماعی که عموم کارکنان و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند در آن حضور داشته باشند از استقبال بیشتری برخوردار بوده است.

گلرنگی با اشاره به اعزام بیش از 250 نفر از کارکنان این شرکت طی یکسال گذشته برای حضور در سمینارها و دوره‌های آموزشی خارج از شهرستان افزود: بسیاری از کارکنان عملیاتی که امکان حضور در سمینارها را ندارند از طریق سامانه خبری این شرکت از مطالب ارائه شده در سمینارها اطلاع‌رسانی می‌شوند.

انتهای پیام/82014/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول