اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد هیرمند خبر داد

بهره‌برداری از 381 طرح اشتغالزایی کمیته امداد در هیرمند

مدیر کمیته امداد هیرمند گفت: به مناسبت هفته دولت 381 طرح اشتغالزایی برای نیازمندان و محرومان افتتاح و مورد بهره‎داری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از 381 طرح اشتغالزایی کمیته امداد در هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، علیرضا کریمیان اظهار داشت: در هفته دولت تعداد 381 طرح خوداشتغالی و 40 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش این نهاد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر کمیته امداد هیرمند ادامه داد: تعداد 381 طرح خود اشتغالی به ارزش 33 میلیارد و 380 میلیون ریال در این شهرستان در حال اجراست که تعدادی از این طرح‎ها در هفته دولت افتتاح و مورد بهره‎برداری قرار خواهد گرفت.

کریمیان، هدف از اجرای این طرح‎ها را ایجاد زمینه اشتغال، کسب درآمد خانواده‎ها و جلوگیری از روی آوردن به مشاغل کاذب و خطر‌ساز با توجه به شرایط منطقه و هم‌مرز بودن با کشور افغانستان اعلام کرد و عنوان داشت: قبل از اجرای طرح‎ها آموزش لازم با هماهنگی جهاد دانشگاهی به منظور آشنایی بیشتر مجریان و بازدهی مطلوب طرح‎ها ارائه می‎شود.

مدیر کمیته امداد هیرمند افزود: همچنین ‌تعداد 40 واحد مسکونی روستایی مددجویی نیز به ارزش 4 میلیارد با همکاری بنیاد مسکن احداث که در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی، هدف از اجرای این واحدهای مسکونی را ایجاد سرپناهی مناسب برای خانواد‌‎های زیرپوشش اعلام کرد و عنوان داشت: زیرساخت‌های روستایی از بافت فرسوده‌ای برخوردار است که در این راستا خطراتی را نیز به همراه خواهد داشت که تلاش خواهد شد با جذب اعتبارات بیشتر در این زمینه نیز اقدامات قابل توجه‎ای ارائه شود.

انتهای پیام/75004/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول