اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

فاز دوم کمربندی غربی آبیدر سنندج بهره‌برداری شد

فاز دوم کمربندی غربی آبیدر سنندج به طول یک‌هزار و 200 متر با صرف اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری شد.

فاز دوم کمربندی غربی آبیدر سنندج بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از چندین پروژه عمرانی و تعاونی در سنندج بهره‌برداری شد.

پروژه آب‌رسانی به ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد سنندج با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 260 میلیون ریال و فاز دوم کمربندی غربی آبیدر به طول یک‌هزار و 200 متر با صرف اعتبار 23 میلیارد ریال از جمله پروژه‌هایی بود که در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت در سنندج افتتاح شد.

پروژه گازرسانی به تعاونی 550 واحدی فرهنگیان در شهرک بهاران، تعاونی‌های 220 واحدی مسکن مهر و تعاونی مسکن دادگستری در شهرک زاگرس سنندج نیز امروز با حضور جمعی از مسئولین بهره‌برداری شد.

بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال به منظور اجرای این سه پروژه گازرسانی هزینه شده و با بهره‌برداری از آن در مجموع یک‌هزار و 150 خانوار ساکن در این تعاونی‌ها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

تعاونی مجسمه‌سازی و سفال‌گری و تعاونی‌‌های تولید البسه تریکو از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز در سنندج بهره‌برداری شد و با افتتاح این تعاونی‌ها زمینه ایجاد اشتغال برای 32 نفر به‌صورت مستقیم فراهم شده است.

انتهای پیام/79002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول