اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 17 میلیارد ریال

4 پروژه عباس‌آباد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار عباس‌آباد گفت: چهار پروژه عباس‌آباد با اعتبار 17 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

4 پروژه عباس‌آباد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، تقی خادمی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بودجه این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت افزود: در هفته دولت امسال چهار پروژه با اعتبار 17 میلیارد ریال در عباس‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

خادمی با اشاره به این که شهرستان عباس‌آباد با توجه به تازه تأسیس بودن آن، نیازمند توجه ویژه مدیران ارشد استان و کشور است، بیان داشت: این شهرستان با وجود جمعیت شناور و حضور میلیون‌ها گردشگر در فصول مختلف سال به ویژه در ایام تعطیلات، امکانات و اعتبارات محدودی دارد که باید با نگاه ویژه مسئولان بالادست به طور ویژه به آن توجه شود.

نماینده عالی دولت در عباس‌آباد خاطرنشان کرد: پروژه‌های احداث پل کابلی در اسپی رود کلارآباد با بودجه‌ای معادل 360 میلیون تومان توسط آبفای شهری، پرواربندی گوساله در روستای پرچور از توابع بخش مرکزی عباس‌آباد با اعتباری معادل 140 میلیون تومان با مشارکت بخش خصوصی، مقاوم‌سازی مدرسه حضرت نرجس(س) کلارآباد با هزینه‌ای معادل 500 میلیون تومان توسط آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و مدرسه عظیم‌زاده در سلمانشهر با اعتباری معادل 700 میلیون تومان توسط آموزش و پرورش، نوسازی مدارس و مشارکت بخش خصوصی در هفته دولت امسال اجرایی شد.

وی همچنین اظهار داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی زنده یاد توکلی نیز با مشارکت خیرین در هفته دفاع مقدس امسال در کلارآباد به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش فارس، شهرستان عباس‌آباد با بیش از 50 هزار نفر جمعیت ثابت در غرب مازندران قرار دارد.

انتهای پیام/2296/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول