اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر قرآن و عترت واحد تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

120 نفر در طرح قرآنی « الحافظون » شرکت کردند

مدیر قرآن و عترت واحد تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: از سال 89 تاکنون 120 تن از پاسداران و سربازان وظیفه در طرح الحافظون شرکت و 40 نفر از آنان امسال نام نویسی کرده‌اند.

120 نفر در طرح قرآنی « الحافظون » شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد عابدی ظهر امروز در جمع فعالان قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند باید 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم، از سال 89 طرحی به نام « الحافظون » در سپاه پاسداران برای تعلیم و تشویق پاسداران و سربازان وظیفه برای حفظ کلام وحی آغاز به کار کرد.

وی افزود: این طرح زیر نظر مدیریت قرآن و عترت واحد تبلیغات روابط عمومی سپاه به دو شیوه بهره گیری از مربی پشتیبان و بدون مربی پشتیبان انجام می‌شود.

مدیر قرآن و عترت واحد تبلیغات سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این باره گفت: از سال 89 تاکنون 120 تن از پاسدارن و سربازان وظیفه در این طرح شرکت و 40 نفر از آنان امسال نام نویسی کرده‌اند.

عابدی افزود: کسانی که تمایل به بهره گیری از مربی پشتیبان را دارند به موسسه قرآنی نورالثقلین معرفی می‌شوند که نیمی از هزینه آن را متقاضی و نیم دیگر را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متقبل می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از حفظ 5 جزء از قرآن کریم یک آزمون تاییدی از حافظان گرفته می‌شود که در صورت قبولی برای آنها گواهی صادر خواهد شد.

عابدی گفت: پاسداران و سربازان وظیفه‌ای که داوطلب شرکت در این طرح هستند می‌توانند در 3 ماه اول هر سال به روابط عمومی سپاه ناحیه خود مراجعه و نام نویسی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: کسانی که با قرآن مانوس هستند از تاثیرات شگرف و بی نهایت قرآن در زندگی فردی و اجتماعی خود سخن گفته‌اند و تلاش می‌کنند به آیات و معارف آن عمل کنند.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول