اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم اختتامیه

نفرات برتر رقابت‌های قرآن نابینایان و کم‌بینایان کشور معرفی شدند

اختتامیه رقابت‌های قرآن نابینایان و کم‌بینایان کشور با شناخت حافظان برتر برگزار شد.

نفرات برتر رقابت‌های قرآن نابینایان و کم‌بینایان کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیین اختتامیه مرحله کشوری مسابقات قرآن نابینایان و کم‌بینایان با شرکت 140 حافظ قرآن در سالن تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

در این رقابت‌ها 56 نفر از حافظان قرآن کریم را برادران و 84 نفر را خواهران تشکیل می‌دادند که طی دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون موسسه کم‌بینایان و نابینایان استان قزوین امروز در حاشیه رقابت‌های قرآن نابینایان و کم‌بینایان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این رقابت‌ها در سه بخش یک جزء، دو جزء و سه جزء قرآن کریم بود که در نهایت پس از ارزیابی داوران حافظان برتر مشخص شدند.

حسن رجبی با اشاره به حافظان برتر بخش خواهران اعلام کرد: در بخش یک جزء سمیرا خدابنده از قزوین در جایگاه نخست قرار گرفت، اعظم‌السادات میرهاشمی از اصفهان به عنوان دومی بسنده کرد و عصمت موسوی از تربت حیدریه به مقام سوم رسید.

وی ادامه داد: در گروه حافظان دو جزء قرآن هما خانجانی از همدان مقام نخست را کسب کرد، هاجر نوروزی از چهارمحال و بختیاری به مقام دوم رسید و سکینه منصوری از تاکستان قزوین سوم شد.

رجبی اضافه کرد: در بخش حفظ پنج جزء قرآن کریم سلیمه غلامی از اصفهان مقام نخست را به دست آورد، زینب تیموری از خراسان شمالی به عنوان دوم رسید و زکیه‌السادات رسولی از یزد در جایگاه سوم قرار گرفت.

دبیر اجرایی مسابقات قرآن نابینایان و کم‌بینایان کشور با اعلام نتایج بخش برادران بیان کرد: در گروه حفظ پنج جزء قرآن سعید علی‌اکبری از قزوین، امیررضا رحیمی از گیلان و عباس فلاحی‌یخدانی از یزد به ترتیب عناوین نخست تا سوم را از آن خود کردند.

رجبی تصریح کرد: در بخش حفظ دو جزء قرآن ‌کریم مسعود جعفری از گیلان عنوان نخست را کسب کرد و سیدجعفر میرسلیمانی از قزوین و محمدعلی‌پناهی از خراسان‌رضوی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

این مسئول عنوان کرد: در گروه حفظ یک جزء قرآن نیز مجید سعادتی‌پور از نیشابور اول، علی زمانی از قزوین دوم و محمد تبریزی از خراسان‌رضوی سوم شد.

رجبی با اشاره به سطح مسابقات قرآن نابینایان و کم‌بینایان کشور افزود: باید ظرفیت‌های لازم برای رشد نابینایان و کم‌بینایان کشور را فراهم آوریم.

گفتنی است، رقابت‌های قرآن نابینایان و کم‌بینایان کشور از اول شهریورماه به میزبانی قزوین آغاز و آیین اختتامیه این رقابت‌ها امروز به پایان رسید.

انتهای پیام/77003/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول