اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دولت و کارکردهای نظام در مازندران/ 23

رجبی: پروژه مسکن مهر 1800 واحدی در شرق مازندران در حال تکمیل است

فرماندار نکا با اشاره به ساخت مسکن مهر 1800 واحدی شرق مازندران در شهرستان نکا گفت: در حال حاضر یک هزار و 50 واحد آن آماده شده و از هفته گذشته در حال واگذاری است.

رجبی: پروژه مسکن مهر 1800 واحدی در شرق مازندران در حال تکمیل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نکا، علی رجبی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان نکا با امام جمعه این شهرستان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام  شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته گرامیداشت دولت متعلق به یک گروه و یا قشر خاص نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران اسلامی و متعلق به تمام مردم است و باید از این فرصت برای بیان عملکردها و ارائه عملکرد استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: در شهرستان نکا نیز در طول دوران این انقلاب خدمات ارزنده‌ای توسط دولت صورت گرفته که فعالیت‌های مختلف دانشگاهی، احداث و توسعه بیمارستان، مسکن مهر، آسفالت راه روستایی، توسعه باغات و بخش کشاورزی، توسعه برق‌رسانی، سد گلورد و ... از جمله این عملکردها است.

رجبی بیان داشت: پیگیری طرح‌های مختلف و مشکلات مردم از جمله وظایف مهم است که با برنامه‌ریزی پیگیری می‌شود تا مشکلات مردم رفع شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته سال سخت مالی برای ما بوده است، یادآور شد: در سال گذشته تنها 18 درصد اعتبارات در نکا محقق شده است و از هفت میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار تنها یک میلیارد و 200 میلیون تومان محقق شده است.

رجبی با تاکید بر نگاه خودگردانی در شهرستان گفت: وقتی شهرداری می‌تواند 10 میلیارد تومان بودجه برای خود بنویسد و 100 درصد آن محقق شود ما هم می‌توانیم.

وی افزود: ارزش افزوده کارخانجات موجود در شهرستان راهی برای افزایش درآمدها و خودگردانی است که می‌توانیم از این عامل مهم برای رشد و شکوفایی شهرستان استفاده کنیم.

این مسئول ادامه داد: عدم تحقق بودجه در سال گذشته در کل مازندران مشهود است و براساس آمار اعلام شده تنها 20 درصد از اعتبارات محقق شده است.

وی با تاکید بر اتحاد و همدلی در ارائه برنامه‌ها گفت: اگر همه با اتحاد و همبستگی برای کاهش مشکلات تلاش کنیم می‌توانیم بسیاری از مشکلات و معضلات را برطرف کنیم.

فرماندار نکا همچنین با اشاره به ساخت مسکن مهر 1800 واحدی نکا خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 50 واحد آن آماده شده و از هفته گذشته در حال واگذاری است.

وی با اشاره به جاده نکا به نیروگاه و خطرات مختلف ناشی از جاده‌سازی مناسب گفت: شش کیلومتر از این جاده آسفالت شده و شش کیلومتر بعدی نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/86002/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول