اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از دو طرح عمرانی روستایی در بناب

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت دو طرح عمرانی در روستای چلقایی بناب به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از دو طرح عمرانی روستایی در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، این طرح‌ها شامل ساختمان دهیاری روستای چلقایی در زمینی به مساحت 320 مترمربع با زیربنای 200 متر همچنین خیابان 10 و 14 متری به طول 400 متر در روستای چلقایی از توابع شهرستان بناب بود که در حضور جمعی از اهالی روستا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

بنابر این گزارش، برای اجرای این پروژه‌ها افزون بر 2 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری‌ها و خودیاری اهالی روستا هزینه شده است.

در آیین افتتاح این طرح‌ها که فرماندار، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند، فرماندار بناب با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی نظام جمهوری اسلامی با اجرای طرح‌های مختلف زیربنایی خدمات شایان توجهی در سطح روستاهای کشور انجام داده، گفت: قبل از انقلاب روستاها هیچ متولی نداشتند ولی امروز با وجود شوراها و دهیاری‌ها مدیریت خوبی را در سطح روستاها شاهد هستیم.

سعید برقی با تقدیر و تشکر از عملکرد اعضای شورای اسلامی روستای چلقایی بناب افزود: کارهای عمرانی زیادی در سطح این روستا اجرا شده که این توسعه و پیشرفت در سایه تلاش اعضای شورای اسلامی روستا، دهیاری همچنین همکاری اهالی این روستا به دست آمده است.

وی از آمادگی دولت برای پرداخت وام‌های بهسازی ساختمان‌های روستایی، پرداخت تسهیلات کشاورزی و وام‌های اشتغالزا و مشاغل خانگی خبر داد و متذکر شد: با استفاده از این تسهیلات ظرف چند سال آینده شاهد تغییر گسترده در چهره روستاها خواهیم بود.

روستای چلقایی از توابع شهرستان بناب دارای یک‌هزار و 500 خانوار و افزون بر 5 هزار نفر جمعیت است که بیشتر اهالی به شغل کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

انتهای پیام/60001/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول