اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خبر داد

برگزاری نخستین جشن تکلیف مددجویان کردستان/ ترویج فرهنگ نماز در بین مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از برگزاری نخستین جشن تکلیف برای فرزندان مددجویان زیرپوشش این نهاد در سال‌جاری در این استان خبر داد.

برگزاری نخستین جشن تکلیف مددجویان کردستان/ ترویج فرهنگ نماز در بین مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد صبح امروز در شورای اقامه نماز و امر به معروف این نهاد در سنندج، اظهار کرد: توجه به موضوع توسعه فرهنگ نماز و توجه به فرائض دینی در بین کارکنان و امدادگران از اولویت‌های مهم کمیته امداد در استان است.

وی خاطرنشان کرد: نهادینه کردن این فرهنگ و ارتقا سطح معنوی در بین امدادگران مسیر خدمات صادقانه و بی‌منت را به جامعه هدف این نهاد تسریع می‌بخشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: ترویج نماز در بین مددجویان در کنار امدادگران نیز از دیگر مباحثی است که در کمیته امداد استان مورد توجه قرار گفته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی‌های قابل توجهی انجام شده است.

موسی‌نژاد از برگزاری نخستین جشن تکلیف برای فرزندان زیرپوشش این نهاد در سال‌جاری خبر داد و افزود: انتخاب شهرستان برتر در زمینه نماز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در بین امدادگران و خانواده آنان است.

وی در ادامه به نقش و اهمیت احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره و اظهار کرد: در هر جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر نهادینه شده باشد آسیب‌های اجتماعی جایی برای نمود و ظهور پیدا نمی‌کنند.

وی توجه به این فریضتین الهی در کمیته امداد را با توجه به رسالت‌های ذاتی آن و جامعه هدفش ضروری خواند و بیان کرد: هدایت امامان جماعت امداد به منظور تعریف مصادیق امر به معروف و نهی از منکر و بیان مسائل روز به منظور تقویت باورهای دینی در بین امدادگران در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان، پاسخگویی به موقع به مخاطبین به ویژه مددجویان، تلاش در راستای توانمندسازی مددجویان و کمک به شکوفایی استعدادهای آنان از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر در کمیته امداد است.

موسی‌نژاد سبقت گرفتن در رفع مشکلات محرومین و نیازمندان و تلاش در راستای توانمندسازی آنان را مصداق بارز امر به معروف دانست و بیان کرد: تلاش در راستای رفع مشکلات و گره‌های زندگی مددجویان زیرپوشش امر به معروفی است که همه امدادگران باید در این راستا تلاش مضاعف داشته باشند.

وی بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیجی در بدنه امداد تاکید کرد و گفت: حاکم شدن این فرهنگ و انجام وظایف با این نگاه بدون درگیر شدن در بروکراسی‌ و چارچوب‌های اداری می‌تواند نقش مهمی در تحقق اهداف این نهاد باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در پایان افزود: استفاده از تمام امکانات در کنار بهره‌گیری از توان افراد خیر و متمکنین جامعه به منظور رفع مشکلات نیازمندان و توانمندسازی آنان مهم‌ترین هدف کمیته امداد امام خمینی کردستان است و امیدواریم با تلاش هرچه بیشتر فعالان و نگاه مهربانانه خیرین شاهد تحقق این هدف باشیم.

انتهای پیام/79002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول