اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس خبر داد

کسب رتبه برتر اجلاس سراسری نماز توسط پژوهشگر دارابی

قائم مقام ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: پژوهشگر دارابی با ارسال مقاله‌ای با عنوان «رسالت رسانه‌های گروهی در ترویج فرهنگ نماز» به دبیرخانه بیست و دومین اجلاس سراسری نماز، مقام برتر را کسب کرد.

کسب رتبه برتر اجلاس سراسری نماز توسط پژوهشگر دارابی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس، قائم مقام این ستاد با اشاره به این که امسال فراخوان مقاله بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و سبک زندگی» با رویکرد سلامت اقتصادی در سطح کشور برگزار شد، اظهار داشت: از میان بیش از یک‌هزار و 600 مقاله ارسالی به این دبیرخانه، 20 اثر به عنوان آثار برگزیده از سوی هیئت داوران انتخاب و معرفی شده‌اند.

حجت‌الاسلام علی سقاچی افزود: محمود فتح‌آبادی دبیر آموزش و پرورش داراب با مدرک کارشناسی معارف اسلامی برای دومین‌بار رتبه نخست را در فراخوان مقاله اجلاس سراسری نماز کسب کرد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس ادامه داد: در این رقابت فرهنگی، معصومه وحیدی از شهرستان جهرم نیز با ارسال مقاله‌ای با عنوان «تأثیر نماز بر وجدان کاری»، رتبه پنجم را با محوریت (نماز و سلامت اقتصادی) کسب کرد.

وی اضافه کرد: از برگزیدگان این فراخوان در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز که شهریورماه سال جاری در لرستان صورت می‌گیرد، تجلیل و آثار برگزیدگان در کتاب «مجموعه مقالات برگزیده اجلاس» و هم‌چنین چکیده آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری، در کتاب مستقل دیگری چاپ و منتشر می‌شود.

انتهای پیام/2448/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول