اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از 3 پروژه عمرانی شهرداری اهر

سه پروژه عمرانی شهرداری اهر همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهر‌ه‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 3 پروژه عمرانی شهرداری اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمدعلی مولاخواه ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری اهر اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل فاز نخست ساختمان اداری منطقه یک شهرداری اهر که به لحاظ عمر بالای ساختمان فعلی و فرسودگی یکی از نیازهای اساسی این شهرداری بود که با حضور مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 900 متر مربع و با زیربنای 570 متر مربع فاز نخست آن با صرف اعتباری معادل 12 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که در فازهای بعدی آن راه‌اندازی کلینک شهرداری، تعاونی چند منظوره مصرف، مسکن، اعتباری بانک شهر پیش‌بینی شده است.

وی، افزود: مهمانسرای شهرداری در زمینی به زیربنای 280 متر مربع با صرف اعتباری معادل سه میلیارد ریال جهت ساخته شده است و همچنین مجتمع رفاهی تفریحی و خدماتی شهرداری اهر افتتاح شد.

این مجتمع در مجموعه باغی به مساحت 4500 متر مربع با دیواره سنگی با عملیات جدول‌گذاری، کف و محوطه‌سازی با زیربنای 520 متر مربع با امکانات ویژه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برای اجرای این مجتمع و تملک مجموعه باغی آن 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

خیابان جدیدالاحداث چایکنار اهر افتتاح شد

به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر همزمان با هفته دولت پل 20 متری چایکنار شرقی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار اهر در آیین افتتاح این پروژه گفت: با بهره‌برداری از این پروژه ضمن روان‌سازی ترافیک و حمل و نقل عمومی و هدایت آن از مرکز شهر به بلوارهای احداثی 35 متری شهید عزتی، خیابان حد جنوبی شیخ شهاب‌الدین، ارتباط مراکز پرتردد و شلوغ شهر با خارج از شهر بصورت مستقیم فراهم شده است.

محمدعلی مولاخواه گفت: این پروژه که عملیات اجرایی آن از سال 91 آغاز شده است مراحل تملک، زیرسازی و آسفالت آن در عرض یک سال با تلاش پرسنل فنی و عمرانی شهرداری اهر به اتمام رسیده است.

وی در خصوص این پروژه گفت: خیابان 20 متری اهر به طول 850 متر و با 160 متر اتصالی به خیابان‌های حد شرقی با 10 متر لاین فضای سبز بین رودخانه و خیابان مذکور بالاشه جنس سنگی زیر جداول و عملیات جدول‌گذاری طرفین به طول یک هزار متر اجرا شده است.

مولاخواه گفت: برای این خیابان دو کانال عرضی به طول 25 متر با پوشش دال بتنی تولید خود شهرداری، تهیه و پخش مصالح زیر اساس و اساس به مقدار 12 هزار و 750 متر مکعب همراه با تسطیح و رکلاژ و کمپکت، آسفالت ریزی قیرپاشی و خط‌کشی از دیگر کارهای انجام شده توسط شهرداری اهر برای اتمام این پروژه بوده است.

وی افزود: با اتمام این پروژه پل رسالت به پل مقاومت متصل گردید که با اجرای آن در عبور و مرور اهالی چایکنار و روان‌سازی ترافیک تسهیل شد.

انتهای پیام/60001/ع40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول