اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سومین روز از هفته دولت

ساختمان دهیاری روستاهای لندی و شهرک محمدیه اردل کلنگ‌زنی شد

همزمان با سومین روز از هفته دولت کلنگ احداث ساختمان دهیاری روستاهای لندی و شهرک محمدیه از توابع بخش میانکوه شهرستان اردل با حضور مدیرکل دفتر امور روستائی استانداری چهارمحال و بختیاری به زمین زده شد.

ساختمان دهیاری روستاهای لندی و شهرک محمدیه اردل کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل دفتر امور روستائی استانداری چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم کلنگ زنی ساختمان دهیاری روستای لندی، اظهار کرد: پروژه احداث ساختمان دهیاری در روستای لندی و شهرک محمدیه از توایع بخش میانکوه شهرستان اردل با تخصیص 300 میلیون ریال اعتبار امروز کلنگ زنی شد.

داریوش رضائی با بیان اینکه ساخت دهیاری‌های یاد شده با مشارکت مردمی تکمیل می‌شود، گفت: این دو پروژه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی داشتن نرم جمعیتی بالای 200 نفر را مهمترین مولفه واگذاری دهیاری به روستاها دانست و گفت: احداث دهیاری در روستاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر کل دفتر امور روستائی استانداری چهارمحال و بختیاری در ادامه با تأکید بر ضرورت گرامیداشت هفته دولت، افزود: هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

وی افزود: بی شک این هفته فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و اقدامات اساسی خدمتگزاران در عرصه‌های مختلف به تصویر درآمده و زمینه آگاهی مردم عزیز استان ولایت‌مدار و دارالحماسه چهارمحال و بختیاری از ثمرات تلاش‌گران دولت خدمتگزار بی منت فراهم آید.

همزمان با سومین روز از هفته دولت کلنگ احداث ساختمان دهیاری روستاهای لندی و شهرک محمدیه  از توابع بخش میانکوه شهرستان اردل با حضور مدیر کل دفتر امور روستائی استانداری چهارمحال و بختیاری، معاون فرماندار، بخشدار میانکوه و جمعی از اهالی دو روستا به زمین زده شد.

انتهای پیام/68010/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول