اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت

3 هزار مرزبان خوزستانی در کلاس‌های قرآنی شرکت کردند

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کارکنان، بیش از سه هزار نفر از کارکنان مرزبانی این استان در کلاس‌های قرآنی شرکت کردند.

3 هزار مرزبان خوزستانی در کلاس‌های قرآنی شرکت کردند

حجت‌الاسلام سید یعقوب طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کارکنان، بیش از سه هزار نفر از کارکنان وظیفه و پایور مرزبانی خوزستان در کلاس‌های قرآنی شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه میانگین سنی شرکت کنندگان در این کلاس‌ها از 18 سال تا 28 سال برآورد شده است، بیان کرد: این کلاس‌ها با حضور اساتید برجسته و نام آشنای بین‌المللی در زمینه فعالیت‌های قرآنی برگزار شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان با بیان اینکه واقعیت آن است که ستون فقرات هر جامعه‌ای جوانان آن هستند، ادامه داد: مرزبانی استان خوزستان از بدنه‌ای جوان و پر استعداد تشکیل شده و این مسئله یک نعمت الهی است که در مرزبانی استان جوانان مستعد و علاقه‌مند به قرآن وجود دارد.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه غنی سازی اوقات فراغت کارکنان اشاره کرد و افزود: با استقبال پرشور و بی‌سابقه کارکنان از کلاس‌های قرآنی طی ماه‌های اخیر به خصوص در ایام تابستان، عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان تصمیم گرفت تا کلاس‌های آموزشی خود در زمینه‌های فرهنگی با محوریت قرآن را تا پائین‌ترین رده گسترش دهد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با گسترش کلاس‌های آموزشی در سطح استان، شاهد افزایش قابل توجه حافظان قرآنی در سطح مرزبانی بودیم و این مهم عاملی شد تا انگیزه لازم جهت تداوم اینگونه فعالیت‌ها و دوره‌های آموزشی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل مجمع مداحان اهل بیت توسط مرزبانی استان خبر داد و گفت: تشکیل این مجمع با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان از دیگر اقدامات عقیدتی سیاسی مرزبانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت کارکنان است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان در ادامه افزود: هم اکنون 116 نفر از کارکنان فرماندهی مرزبانی استان در کلاس‌های آموزشی این مجمع شرکت می‌کنند.

این مقام مسئول در فرماندهی مرزبانی خوزستان، اوقات فراغت را زمینه‌ساز رشد شخصیت و شکل گیری هویت جوان دانست و تاکید کرد:  توجه به اوقات فراغت جوان او را قادر می‌سازد به عنوان عنصری فعال، خلاق و پویا در جریان هویت‌یابی خود به ایفای نقش بپردازد.

وی در پایان تصریح کرد: اوقات فراغت حساس‌ترین، ارزشمندترین و پربارترین اوقات زندگی آدمی است که بنا به شرایط پیش روی فرد می‌تواند گذرگاهی در جهت اعتلای و رشد شکوفایی شخصیت و بروز خلاقیت‌های بالقوه وی گشته و یا همچون کاتالیزوری در جهت تسریع سقوط فرد در قهقرای باتلاق زندگی عمل کند.

انتهای پیام/72001/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول