اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر ساری:

دوربرگردان‌های تعهد شده ساری ساماندهی نشد

نایب رئیس شورای شهر ساری با انتقاد از عدم ساماندهی دور برگردان‌های شهر ساری گفت: راه و شهرسازی مازندران نسبت به تعهدش در ساماندهی دور برگردان‌ها عمل نکرد.

دوربرگردان‌های تعهد شده ساری ساماندهی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، میرصالح صالح‌نیا شامگاه یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر ساری با اشاره به عدم تکمیل دور برگردان‌های که در تعهد راه و شهر سازی مازندران است، گفت: تکمیل این دور برگردان‌ها نیاز به بررسی بیشتر دارد.

وی تصریح کرد: بارها این موضوع در سطح علنی شورای شهر ساری و از طریق رسانه‌ها به دست‌اندرکاران تذکر داده شد ولی نسبت به ساماندهی آن از جانب مسئولان راه و شهرسازی اقدام مناسبی انجام نشد.

عضو شورای شهر ساری در ادامه با انتقاد از وجود برخی روان‌آب‌ها در شهر ساری گفت: ساماندهی روان‌آبها در برخی خیابان‌ها به ویژه در خیابان‌های فرعی شهر نیاز به بازنگری ویژه دارد.

در ادامه رئیس شورای شهر ساری نیز گفت: برای ساماندهی دور برگردان‌های شهر ساری که در تعهد اداره کل راه و شهر سازی مازندران است حدود 20 بار به مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تذکر دادیم.

فرامرز نقیبی تاکید کرد: به طور ویژه به این موضوع باید رسیدگی شود و بار دیگر این موضوع به اطلاع مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز اطلاع داده می‌شود.

انتهای پیام/86004/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول