اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مشکلات راه‌های مازندران برطرف شود

استاندار مازندران گفت: رفع مشکلات کنارگذر شهرستان‌های ساری و بابل، چهار بانده کردن محور ساری و تاکام انتظار ما از وزیر راه و شهرسازی در کابینه دولت تدبیر و امید است.

مشکلات راه‌های مازندران برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای مسکن استان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی براینکه افزایش وام مسکن مهر تا سقف 30 میلیون تومان چه موقع محقق می‌شود، اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل و بخشنامه مدیرعامل بانک مسکن، پروژه‌های مسکن مهر مشخص شده و با معرفی مدیرکل راه و شهرسازی این تسهیلات به واجدان شرایط تخصیص می‌یابد.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه وضعیت مسکن مهر مازندران را چگونه ارزیابی می‌کنید، افزود: بخش مهمی از مشکلات مسکن مهر در مازندران حل شد و برای رسیدن به مطلوب تلاش می‌کنیم.

طاهایی درباره چگونگی حضور وزیر راه و شهرسازی به مازندران گفت: آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای سفر به مازندران اعلام آمادگی کرد و از آزادراه تهران شمال، کمربندی‌های و میز راه‌های مواصلاتی استان بازدید می‌کند.

وی با اعلام اینکه هفته آینده حضور وزیر راه و شهرسازی را در جلسه شورای مسکن استان داریم، تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری برگزار می‌شود به رفع مشکلات پیش روی مسکن مهر پرداخته می‌شود.

طاهایی انتظار خود از وزیر راه و شهرسازی را رفع مشکلات کنارگذر شهرستان‌های ساری و بابل، چهاربانده کردن محور ساری، تاکام و سایر پروژه‌ها را از انتظارات مازندرانی‌ها از وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد.

انتهای پیام/86006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول