اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آماده‌باش امنیتی در منامه/ سرکوب تظاهرات و حمله به مساجد در بحرین

مسئول دیده‌بان مرکز حقوق بشر بحرین از آماده‌باش امنیتی در شهر منامه و متفرق کردن تظاهرات مسالمت‌آمیز مردمی با استفاده از زور و آسیب دیدن یک مسجد دیگر در این کشور خبر داد.

آماده‌باش امنیتی در منامه/ سرکوب تظاهرات و حمله به مساجد در بحرین

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه الوسط بحرین، یوسف المحافظه مسئول دیده بان مرکز حقوق بشر بحرین امروز اعلام کرد: چند منطقه از جمله أبوصیبع، کرباباد، المنامة و رأس الرمان شاهد آماده باش نیروهای امنیتی برای جلوگیری از برگزاری تظاهرات بود که ائتلاف 14 فوریه بحرین برای آن فراخوان داده بود.

وی افزود: مردم در شهر منامه و منطقه کرباباد تظاهرات کردند که نیروهای امنیتی آنها را تحت تعقیب قرار دادند و دو منطقه العکر و النویدرات نیز شاهد یورش نیروهای امنیتی به خانه ها بود اما کسی بازداشت نشد.

معترضان در منطقه جدحفص نیز خیابان را با آتش زدن لاستیک‌ها بستند.

درهمین حال، حسن علی عاشور سرپرست مسجد امام رضا (ع) در منطقه المعامیر اعلام کرد که این مسجد در جریان برخوردهای نیروهای امنیتی با معترضان آسیب دید به گونه ای که یک گلوله گاز اشک آور با شکستن شیشه پنجره به داخل آن اصابت کرد و باعث آتش سوزی در بخشی از مسجد شد.

وی افزود: با نیروهای دفاع شهری فوری برای خاموش کردن آتش تماس گرفتیم اما آنها ما را به پلیس منطقه ستره ارجاع دادند که آنها نیز پس از پرس و جو درباره علت آتش سوزی گفتند که مراتب به افسر مسئول ابلاغ خواهد شد اما آنها نیز خوردوی آتشنشانی را نفرستادند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول