اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خبر داد

ارائه خدمات کشاورزی در دفاتر پیشخوان روستایی هرمزگان

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از ارائه خدمات مرتبط با این سازمان در دفاتر پیشخوان روستایی در پی انعقاد تفاهم‌نامه مربوطه خبر داد.

ارائه خدمات کشاورزی در دفاتر پیشخوان روستایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم سالمی امروز در نشستی با بیان اینکه تفاهمنامه همکاری بین سازمان جهاد کشاورزی و انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر پیشخوان دولت استان هرمزگان امضا شده است، اظهار داشت: براساس این تفاهمنامه  خدمات بر اساس قوانین و مقررات با آموزش‌های داده شده به این دفاتر، به مردم استان به خصوص کشاورزان ساکن در مناطق روستایی ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: واگذاری بخشی از خدمات قابل ارائه سازمان جهاد کشاورزی به دفاتر پیشخوان دولت و با نظارت کارگروه‌های استانی به مردم ارائه می‌شود.

سالمی هدف از ارائه خدمات به این دفاتر را تسهیل در ارائه خدمت به تولید کنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و کاهش رفت و آمد مراجعات کشاورزان و همچنین هدایت شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای بخش کشاورزی و تعاونی‌های روستایی جهت اخذ مجوز این دفاتر و اجرای بهینه قوانین مرتبط با واگذاری وظایف و کاهش تصدی‌ها عنوان کرد.

رئیس گروه نوسازی و تحول اداری، از خدماتی که به بهره‌برداران و فعالان بخش کشاورزی از طریق این دفاتر پیشخوان ارائه خواهد شد، خبر داد وگفت: به صدور انواع مجوزها و پروانه‌های بخش کشاورزی و منابع طبیعی، ثبت‌نام دوره‌های آموزشی ترویج، تسهیلات بانکی و خدمات با موضوع در خواست نهاده‌های کشاورزی و همچنین خدمات مرتبط با امور زمین و سایر خدمات که شرایط ارائه خدمت را داشته باشد ارائه می‌شود.

وی افزود: کشاورزان و بهره‌برداران می‌توانند جهت ثبت نام در سامانه‌های الکترونیکی ثبت شناسنامه بهره‌برداران، سامانه سوخت، سامانه آبیاری تحت فشار و امور اراضی به این دفاتر مراجعه کنند.

طبق آمار انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت استان هرمزگان در حال حاضر 27 دفتر فعال در بندر عباس، 26 دفتر در مرکز شهرستان‌های و 12 دفتر در مناطق روستایی مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/2310/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول