اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه امسال

هشتمین جشنواره تابستانی کودک و نوجوان در سمیرم برگزار می‌شود

دبیر هشتمین جشنواره تابستانی کودک و نوجوان سمیرم گفت: با هدف ایجاد شادی و نشاط و کشف خلاقیت و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان سمیرمی، هشتمین جشنواره تابستانی کودک و نوجوان از نهم تا 16 شهریور ماه امسال برپا می‌شود

هشتمین جشنواره تابستانی کودک و نوجوان در سمیرم برگزار می‌شود

محمدحسین منصورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم از برگزاری جشنواره کودک و نوجوان در سمیرم خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره به همت تشکل غیردولتی کانون سرای آفتاب و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سمیرم در شهریور ماه امسال برپا می‌شود.

وی ایجاد شادی و نشاط و کشف خلاقیت‌ها و توانمندی‌ها در کودکان و نوجوانان سمیرمی را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: در این جشنواره غرفه‌های مختلفی در قالب کارگاه نقاشی، شعر و قصه، کاردستی بازی و سرگرمی، اسباب و لوازم فکری و نیز نمایشگاه کتاب جهت استفاده کودکان و نوجوانان شرکت کننده برپا می‌شود.

دبیر هشتمین جشنواره تابستانی کودک و نوجوان سمیرم تصریح کرد: اجرای موسیقی کودک، نمایش‌های عروسکی، سرودهای کودکانه و برگزاری مسابقه‌‌های هنری و علمی از دیگر برنامه‌‌های جانبی این جشنواره است.

وی از فعالیت و همکاری 55 نفر در برپائی این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: هشتمین جشنواره کودک و نوجوان سمیرم از 9 شهریور ماه به مدت یک هفته در سمیرم برپا می‌شود و انتظار می‌رود همانند سال های قبل این جشنواره با استقبال خوب و گرم کودکان و خانواده‌هایشان روبه‌رو شود.

منصورزاده خاطرنشان کرد: جشنواره کودک و نوجوان تا کنون 7 سال در شهرستان سمیرم برگزار شده که در آن از حضور اساتیدی همچون مصطفی رحماندوست، هوشنگ مرادی کرمانی، اسدالله شعبانی، محمدرضا یوسفی استفاده شده است.

انتهای پیام/2301/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول